Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Czy wiesz, że wizerunek Sonica pojawił się po raz pierwszy w grze "Rad Mobile"? Wydana ona została w styczniu 1991 roku, czyli daleko przed premierą oryginalnej gry z jeżem.
  • Wyścigowy spin-off serii: "Team Sonic Racing", trafi na sklepowe półki w drugim kwartale 2019 roku. Wyprodukowany zostanie przez Sumo Digital, które odpowiadało wcześniej za "Sonic & All-Stars Racing Transformed".
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia/finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-Treme".
  • Najnowsza główna gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier "Niebieskich".
  • Czy wiesz, że komiksy z Soniciem, które były wydawane przez Archie Comics, mają tytuł "najdłużej wydawanej serii komiksowej opartej na serii gier wideo", który został nadany w 2008 roku?
  • "Sonic Mania Plus" jest dostępna już dziś! Gra zawiera nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu prezentowania projektu firmie i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • Czy wiesz, że Chip z "Sonic Unleashed" pierwotnie miał być duszkiem, stworzonkiem podobnym do Chao, lub nawet... rybą?
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z wielkim, szerokim uniwersum niebieskiego jeża, które jest nie większe, niż wypociny Marvela, czy też DC.





 [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 31 sie 2018, 21:08 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Chętnie zajmę stanowisko Designera przeciwników i bossów i inne pomniejsze rzeczy jeżeli trzeba,oczywiście.

_________________
„Ta pasja pcha mnie do przodu.”-Jhin


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 31 sie 2018, 21:15 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
O, to zaraz cała lista będzie zapełniona! Brakuje nam tylko designera świata :)


Co do samej gry to nie wiem co sądzicie o moich pomysław losowych przedstawionych wyżej więc na razie nie będę ich pisał. Myślę, że przydałoby się ich więcej i zdecydowanie trzeba dopisać jeszcze

SEGA chce nową postać :D


Pomysły powinien losować menadzer projektu na stronie losującej i potem jego zadaniem powinno być poinformowanie grupy.

Co do budżetu to nie bedziemy się chyba bawić w jakieś dokładne dane bo nie chcemy tego zamienić w śledzenie tabelek i z rozdzielaniem środków produkcji, ale po prostu musimy jednak udawać, że nasze możliwości nie są ograniczone i raz na jakiś czas z czegoś zrezygnować.


Proponuję też abyśmy przyjęli skalę czasową np 1 tydzień = 1 rok. W ten sposób wychodzi mniej więcej tydzień na koncepty, tydzień na tworzenie gry i tydzień na zmienianie szczegolów a potem możemy zacząć zabawę na nowo :D

To moje sugestie, mówcie co o tym myślicie ^^

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 31 sie 2018, 21:35 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Proponuję też abyśmy przyjęli skalę czasową np 1 tydzień = 1 rok. W ten sposób wychodzi mniej więcej tydzień na koncepty, tydzień na tworzenie gry i tydzień na zmienianie szczegolów a potem możemy zacząć zabawę na nowo :D

To jest bardzo dobry pomysł! Oby tylko ci, co idą teraz do szkółki dali radę. XD
Mamooo, nie mogę odrobić lekcji, muszę załatać dziurę fabularną! Tak już oczywiście żartobliwie o mnie, na przykład. :p


Cytuj:
Co do budżetu to nie bedziemy się chyba bawić w jakieś dokładne dane bo nie chcemy tego zamienić w śledzenie tabelek i z rozdzielaniem środków produkcji, ale po prostu musimy jednak udawać, że nasze możliwości nie są ograniczone i raz na jakiś czas z czegoś zrezygnować.

Tabelki i całe gospodarowanie byłoby fajną koncepcją i nadałoby więcej realności, ale nie oszukujmy się - jest to jednak rp i mamy się głównie bawić, więc całe komponowanie tabelek i wykresiki byłoby czasochłonne. Chociaż jeśli się już wkręcimy, można zrobić jedną rundkę z eksperymentowaniem w bardziej profesjonalnej rozpisce budżetu. Edukacyjne przy okazji. :D


Nie mogę się już doczekać. ^^
Chociaż zastanawiam się nad przebranżowieniem. Kat, można coś zamienić teraz czy już lepiej nie?

_________________
Życie samo do ciebie nie przyjdzie. To ty musisz przyjść do niego. I zapamiętaj sobie: duch marnieje, gdy człowiek odrzuca swoje pasje.Marzyciel, Laini Taylor

Kolesie na motocyklach zawsze wyglądają dobrze, dopóki nie zdejmą kasków.
Alex


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 3:36 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Dobra ludzie:


ZA-CZY-NA-MY!!!!



Zabawa rozpoczęta, czekam więc na pomysły! Czas dać upust naszej kreatywności! :D Bierzemy się do pracy!


Cytuj:
Chociaż zastanawiam się nad przebranżowieniem. Kat, można coś zamienić teraz czy już lepiej nie?



Dobra zmieniaj tylko szybko!Z mojej winy, ale cóż chora jestem....

Cytuj:
Chętnie zajmę stanowisko Designera przeciwników i bossów i inne pomniejsze rzeczy jeżeli trzeba,oczywiście.



Pan wpisany!!!! Dziękujemy za udział i witamy w drużynie >:)


Cytuj:
SEGA chce nową postać :D



Podoba mi się ten pomysł >:)

_________________
And I Cross My Heart And I Hope To Die, That I Will Not Draw No More Hentai ㋡



Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 11:05 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
To ja zaproponuje pomysł który wprawdzie już kiedyś na forum opisałem, ale tym razem nie będę forsował każdego szczegółu, żeby nie zabierać wam pracy :P


A ten pomysł to... Sonic z otwartym światem i z elementami RPG!


Fabuła może być rebootem serii przedstawiającym wydarzenia z gier w nieco inny sposób i ponownie zapoznająca Sonica z postaciami.


Co do mechaniki to będzie ona oparta na fizyce, umoejętności z gier będziemy zdobywać w drzewku umiejętności za EXP, a nową mechaniką będzie walka wręcz!

Reszte pozostawię odpowiednim działom produkcji :D

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 11:26 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ja się chyba piszę na designera świata(chyba jedyne do którego nikt się nie zgłosił).
W sumie nie wiem czy już za poźno skoro już zaczynacie robić.

_________________
Bezsensowny fanfic mego autorstwa:https://www.blueblur.pl/moj-bezsensowny-fanfic-t1627.html
Jesteśmy tak blisko, a jednak daleko
Piszemy do siebie, a w lodówce jest mleko


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 11:28 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie, nie, nie!

Z tego co wiem zgłoszenia są przyjmowane cały czas a designer świata jest w sumie kluczowy :D

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 16:11 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Dobra zmieniaj tylko szybko!

Zaczynam kręcić, ale skoro designer świata się znalazł, to jednak zostanę przy tym, gdzie jestem.

Chciałam zobaczyć, jak to tam może być. :P

_________________
Życie samo do ciebie nie przyjdzie. To ty musisz przyjść do niego. I zapamiętaj sobie: duch marnieje, gdy człowiek odrzuca swoje pasje.Marzyciel, Laini Taylor

Kolesie na motocyklach zawsze wyglądają dobrze, dopóki nie zdejmą kasków.
Alex


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 16:50 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Dobraa...To jak jesteśmy na etapie burzy mózgów to może ja coś wrzucę...Proponuję aby ta cała gra była w 2D i była bogata w bossów którzy mogą bezpośrednio ingerować w poczynania bohatera na danym poziomie.Gra była by przez to bardzo dynamiczna i zarazem miałaby szybką akcję (chyba za to właśnie kochamy Sonica czyż nie ?). Co do grafiki..Cóż ja bym szedł w stronę Sonica advance 2 na GB w wyższej rozdzielczości albo w stronę świetnej gry pod tytułem "Intrusion 2" (https://www.youtube.com/watch?v=D9wLOU5JuU0- link do całego gameplayu). Wiem że jestem tylko designerem bossów i przeciwników ale mam kilka pomysłów które może podejdą zespołowi do gustu.

_________________
„Ta pasja pcha mnie do przodu.”-Jhin


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 16:56 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Uuu podoba mi się!

Kojarzy mi się z fangrą Eggman Hates Furrys gdzie też był nacisk na dynamicznych bossów. Jedyne czego nie byłby pewien to grafika w stylu Advance. Jak gra jest 2D to postawiłbym na ręczne rysowanie jak w Sonic 2 HD :)

Jestem ciekawy kolejnych pomysłów :D


Ps: Filmiki wsrawiasz klikając "media" i pomiędzy to co wyskoczy link :P

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 20:13 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Pomysłami rzucacie widzę. To i ja coś dam. Popieram także pomysł z otwartym światem i to moim zdaniem trzeba wykorzystać. Wiadomo także, że jak wyszła informacja o Ruchu Oporu (Sonic Forces) to był dosyć solidny ruch w fandomie. Ja sądzę, że cały temat Ruchu Oporu jest wielkim pustym placem, który trzeba wykorzystać. Widzieliśmy już świat przyjemny, ładny, miły. Fajnie by było gdybyśmy przedstawili grę, dobrą grę, w której byłaby Sally, Rotor itd. Przedstawilibyśmy świat w wielkiej wojnie z Eggmanem, pozwolilibyśmy na eksplorację każdej mapki lecz dodalibyśmy dla smaczku wrogów, których byśmy spotykali podczas podróży. Byłyby ciekawe misje, w których byśmy przechylali szalę zwycięstwa. Tą szalę byśmy mogli właśnie związać z tym jakie misje wykonujemy, jakie decyzje podejmujemy. Wynikiem tej szali zwycięstwa byłby boss. Czym bardziej szansę zwiększymy na swoją korzyść, tym łatwiejszy boss będzie i na odwrót. Wracając do mapek to byśmy pokazali wszystkie nam znane zony, pare nowych też by się przydało lecz w innym świetle, zniszczone, palące się, otulone w wojnie, która jest obecna już wszędzie.

Fabułę też byśmy skomplikowali, ponieważ podczas grania byśmy nie sterowali tylko jedną postacią przez całą grę. Jeden etap byłby Soniciem, drugi Tailsem, trzeci Amy i to wszystko byłoby związane z fabułą, każda postać zrobiłaby pewną rzecz w danym miejscu i czasie co wpływałoby na fabułę i sklejało się na koniec w całość. I podpowiem, że Shadowa można by było wykorzystać w tej grze jako ciemny charakter z muzyczką twardą na gitarce.

Więcej nie będę wam opowiadał bo jeszcze się rozpiszę za mocno.

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 20:23 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
A ja proponuję grę, która wykorzystuje elementy 3D jak i 2D. Czyli użyjemy modeli 3D aby zrobić animację, a potem zaczniemy po nich rysować, podążając za poruszającymi się klatkami. Gra będzie wyglądać dzięki temu interesująco i będzie z efektem 3D.


Jednak chciałabym utrzymać tą grę w lekko ,,odrealnionej fizyce'' - coś na zasadzie kreskówki. Jednak bez przesady :P


Gra będzie posiadać otwarty świat, a potyczki z przeciwnikami będą inspirowane serią Tekken. Będzie również posiadać minigierki[związane z prędkością jeża itp.] za, które będziemy na przykład dostawali dodatkowy EXP czy coś.


Jeśli Konrad się nie obrazi, jestem za rebootem gier z Sonica, czyli zrobienia całej historii od początku :D I korci mnie strasznie dodanie jakiejś nowej postaci do gry :P


Wiem, że się aż za dużo rozpisałam odnośnie gry, ale to był tylko przykład - oczywiście reszta aspektów gry należy do poszczególnych działów i jestem otwarta na debaty ;)

_________________
And I Cross My Heart And I Hope To Die, That I Will Not Draw No More Hentai ㋡



Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 21:25 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Pomysłami rzucacie widzę. To i ja coś dam. Popieram także pomysł z otwartym światem i to moim zdaniem trzeba wykorzystać. Wiadomo także, że jak wyszła informacja o Ruchu Oporu (Sonic Forces) to był dosyć solidny ruch w fandomie. Ja sądzę, że cały temat Ruchu Oporu jest wielkim pustym placem, który trzeba wykorzystać. Widzieliśmy już świat przyjemny, ładny, miły. Fajnie by było gdybyśmy przedstawili grę, dobrą grę, w której byłaby Sally, Rotor itd. Przedstawilibyśmy świat w wielkiej wojnie z Eggmanem, pozwolilibyśmy na eksplorację każdej mapki lecz dodalibyśmy dla smaczku wrogów, których byśmy spotykali podczas podróży. Byłyby ciekawe misje, w których byśmy przechylali szalę zwycięstwa. Tą szalę byśmy mogli właśnie związać z tym jakie misje wykonujemy, jakie decyzje podejmujemy. Wynikiem tej szali zwycięstwa byłby boss. Czym bardziej szansę zwiększymy na swoją korzyść, tym łatwiejszy boss będzie i na odwrót. Wracając do mapek to byśmy pokazali wszystkie nam znane zony, pare nowych też by się przydało lecz w innym świetle, zniszczone, palące się, otulone w wojnie, która jest obecna już wszędzie.

Fabułę też byśmy skomplikowali, ponieważ podczas grania byśmy nie sterowali tylko jedną postacią przez całą grę. Jeden etap byłby Soniciem, drugi Tailsem, trzeci Amy i to wszystko byłoby związane z fabułą, każda postać zrobiłaby pewną rzecz w danym miejscu i czasie co wpływałoby na fabułę i sklejało się na koniec w całość. I podpowiem, że Shadowa można by było wykorzystać w tej grze jako ciemny charakter z muzyczką twardą na gitarce.

Więcej nie będę wam opowiadał bo jeszcze się rozpiszę za mocno.




To wszystko brzmi bardzo podobnie do Forces tylko, że my zrobilibyśmy to dobrze! Ale jednak wydaje się to być jakieś mało ambitne choć pomysł, żeby pokazać jak zmieniają się poszczególne zony pod władzą Eggmana jest spoko i mozna go wykorzystać. Mimo wszystko jednak Freedom Fighters z Archie/SatAm to lekka przesada i ponowne przedstawienie ich w grach byłoby ciężkie.



Cytuj:
A ja proponuję grę, która wykorzystuje elementy 3D jak i 2D. Czyli użyjemy modeli 3D aby zrobić animację, a potem zaczniemy po nich rysować, podążając za poruszającymi się klatkami. Gra będzie wyglądać dzięki temu interesująco i będzie z efektem 3D.



Hmm... masz może przykład jak to wygląda w innej grze? Jestem ciekawy jak to wygląda :D


Ale ta technika jest zapewne droga i być może nawet droższa niż rysowanie ręcznie całej gry w 2D.


Co do rebootu to nie ma problemu, ja sam go zaproponowałem :) A co do nowej postaci to cos sie wymyśli.


Nie jestem za t przekonany co do walk w stylu Tekkena. Jest to zbyt mało dynamiczne i walki z hordami przeciwników raczej nie będą dobrze działały w tym stylu. Bardziej myślałem o czymś bardzej dynamicznym jak w Batman: Arkham City


phpBB [media]




Póki co zgadzamy się na pewno w jednym - otwarty świat. To jest ciekawe rozwiązanie, którego jeszcze nie było a jest ono moim zdaniem bardzo dobre :D

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 23:25 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Nie jestem za t przekonany co do walk w stylu Tekkena. Jest to zbyt mało dynamiczne i walki z hordami przeciwników raczej nie będą dobrze działały w tym stylu. Bardziej myślałem o czymś bardzej dynamicznym jak w Batman: Arkham City



Tylko ja miałam właśnie to na myśli xd Jestem do du*** w wyjaśnianiu rzeczy xD



Cytuj:
Hmm... masz może przykład jak to wygląda w innej grze? Jestem ciekawy jak to wygląda :D



Gry nie mam ale mam film... wybaczcie pliz, nie bijcie ._.


Spoiler:




Cytuj:
Ale ta technika jest zapewne droga i być może nawet droższa niż rysowanie ręcznie całej gry w 2D.



Nie przeczę w końcu używa się do tego modeli jak i stylu 2D. Nie mniej jednak wygląda to fajnie i możnaby było taką technikę wykorzystać.

_________________
And I Cross My Heart And I Hope To Die, That I Will Not Draw No More Hentai ㋡



Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 06 wrz 2018, 23:41 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Nie przeczę w końcu używa się do tego modeli jak i stylu 2D. Nie mniej jednak wygląda to fajnie i możnaby było taką technikę wykorzystać.



Hmm... to może byśmy postawili na bardziej rysunkowy styl jak w grach Telltale


http://media.comicbook.com/2017/06/tales-1000774.jpg


Wypadałoby jednak aby cutscenki miały spójność z gameplayem a osiągnięcie efektu z MLP Film byłoby trudne do oddania w grze. No chyba że robilibyśmy grę 2D jak proponował Kaźmirz i wtedy cała gra mogłąby być rysowana tym stylem jak w MLP :D

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

cron



więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>