Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Witamy na BlueBlur.pl - największym polskim forum dedykowanemu serii gier wideo o ponaddźwiękowym jeżu Soniku, maskotce japońskiej firmy SEGA. "Gotta Go Fast!"
  • Czy wiesz, że oryginalny "Sonic the Hedgehog" z 1991 roku, miał posiadać kultowy "Sound Test" znany z późniejszych odsłon? Niestety, został on wycięty z powodu szybko zbliżającej się oficjalnej premiery gry i związanego z tym pośpiechu. Doprowadziło to do powstania dużej, niewykorzystanej przestrzeni w plikach gry, co zostało wykorzystane na umieszczenie intra z (dziś kultowym) syntezowanym "Seegaaaa!". Ta krótka sekwencja zajmowała 1/8 całego kartridża i była większa niż niektóre poziomy!
  • Najnowsza gra z niebieskim jeżem: Sonic Forces, jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier naszych kochanych "Niebieskich".
  • Sonic Mania (czyli nowa gra utrzymana w klimatach retro) trzyma na serwisie Metacritic porażającą średnią recenzji 86/100! Gratulujemy wszystkim programistom, wliczając w to utalentowanego australijskiego romhackera Christiana Whiteheada i niezależnego kompozytora Tee Lopesa! "Hail to the King, Baby...!"
  • Nowa animacja tworzona obecnie przez domorosłego rysownika Aarona Cowderego - "Sonic: The Wrath of Nazo" - będzie miała swoją premierę dopiero pod koniec 2019 roku. Trochę długo, ale cierpliwie będziemy czekać, szczególnie gdy to jest sequel do legendarnej flashowej animacji tego samego autora - "Sonic: Nazo Unleashed".
  • "Dokąd nocą tupta jeż? Możesz wiedzieć, jeśli chcesz!" Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z zawadiackim jeżem Sonikiem, jego sporą ekipą, inteligencją czcigodnego(?) Doktora Ivo "Eggman'a" Robotnika i innymi oryginalnymi tematami, które jednych zaskoczą, a innych zostawią bez większych zastrzeżeń...
  • Premiera gry Sonic Incursion jak dotychczas tworzonej przez tylko jednego fana odbędzie się najprawdopodobniej w 2017 roku. Gra zapowiada się naprawdę świetnie.
  • Zapraszam do udziału w zabawie organizowanej przez użytkowniczkę naszego forum Suisho Kasumi w dziale "Porozmawiajmy" i wątku "Zagadki - tapety z Sonic Channel". Zachęcam do udziału.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14




 [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 07 paź 2017, 23:54 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
są różnice :V

_________________
CUKIEREK ALBO PSIKUS!


Online
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 07 paź 2017, 23:58 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Oczywiście, że są.

Raczej wątpię, żeby styl był idealnie podobny do toei Sonica czy tego z Mega Drive.
Z kolei część różnic, jak na przykład te inne cieniowanie mogło się już wziąć od kolorysty.

A zresztą, po co drążyć temat. Jeżeli opis twórców od Archie twierdzi, że rysownikiem był Tyson Hesse, to najwidoczniej tak było.


Offline
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 0:00 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
zapewne ;D

_________________
CUKIEREK ALBO PSIKUS!


Offline
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 8:22 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ja bym liczył na to żeby znów zobaczyć resztę postaci z pre-super-genesis-wave w post-super-genesis-wave.


Offline
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 9:22 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Wątpię żeby archie zgodził sie na udostępnienie tych postaci.


Offline
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 9:45 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Czemu??


Offline
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 10:11 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Jakubas18 pisze:
Czemu??

Spytaj się tego Kena Pendersa. ;-)

_________________
    
"Wszędzie tyle piasku! Green Hill powinno zostać Sand Hill." ~ Cenega Polska


Online
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 11:49 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Spytaj się tego Kena Pendersa. ;-)


Z kolei te postacie które były przed Genesis Wave'm i nie stworzył ich Penders, zniknęły z powodu polityki Archie dotyczącej martwych postaci i tych należących do dawnych artystów.
Z tego chociażby powodu nigdy już po Genesis Wave nie spotkaliśmy Miny Mongoose (autorem był Karl Bollers) czy Kodosa (chociaż on jest chyba trochę złym przykładem, więc rzucę ciekawostką: Flynn planował go przywrócić w czasach Pre-Super Genesis Wave, bo komiksy nie pokazały bezpośrednio jego śmierci, ale właśnie przeszkodziła mu polityka związana z martwymi postaciami).
Nie żeby te postacie które podałem były jakieś ważne (chociaż Kodos mógłby namieszać, raczej nie bez powodu Robotnik wrzucił go dawniej do Special Zone z Naugusem i Królem Acorn). Na pewno jednak znajdzie się jakaś postać której brak był już odczuwalny po wymuszonym Reboocie.


Offline
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 11:53 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
A co z Anti-Freedom Fighters A.K.A Supression Squad?? :inne:


Online
 Tytuł: Re: przemyślenia nad IDW
Post: 08 paź 2017, 12:18 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
A co z Anti-Freedom Fighters A.K.A Supression Squad?? :inne:


Pierwszym komiksem Pendersa był numer #11, w którym właśnie napisał (razem z Mike'm Kanterovich'em) historię "The Good, the Bad, and the Hedgehog!" w której zadebiutował Anti-Sonic (później znany jako Scourge) więc odpowiedź nasuwa się sama.
Zresztą, Scourge zapewne by się już nie pojawił niezależnie od sytuacji, ponieważ Super Genesis Wave usunęło wszystkie alternatywne wymiary zostawiając tylko zmieniony Mobius Prime.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2





Najlepsza firma na świecieSonic forumNiebo dla niebieskichNajlepsza encyklopedia o Sonicu w Polsce
więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>