Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Witamy na BlueBlur.pl - największym polskim forum dedykowanemu serii gier wideo o ponaddźwiękowym jeżu Soniku, maskotce japońskiej firmy SEGA. "Gotta Go Fast!"
  • Czy wiesz, że oryginalny "Sonic the Hedgehog" z 1991 roku, miał posiadać kultowy "Sound Test" znany z późniejszych odsłon? Niestety, został on wycięty z powodu szybko zbliżającej się oficjalnej premiery gry i związanego z tym pośpiechu. Doprowadziło to do powstania dużej, niewykorzystanej przestrzeni w plikach gry, co zostało wykorzystane na umieszczenie intra z (dziś kultowym) syntezowanym "Seegaaaa!". Ta krótka sekwencja zajmowała 1/8 całego kartridża i była większa niż niektóre poziomy!
  • Najnowsza gra z niebieskim jeżem: Sonic Forces, jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier naszych kochanych "Niebieskich".
  • Sonic Mania (czyli nowa gra utrzymana w klimatach retro) trzyma na serwisie Metacritic porażającą średnią recenzji 86/100! Gratulujemy wszystkim programistom, wliczając w to utalentowanego australijskiego romhackera Christiana Whiteheada i niezależnego kompozytora Tee Lopesa! "Hail to the King, Baby...!"
  • Nowa animacja tworzona obecnie przez domorosłego rysownika Aarona Cowderego - "Sonic: The Wrath of Nazo" - będzie miała swoją premierę dopiero pod koniec 2019 roku. Trochę długo, ale cierpliwie będziemy czekać, szczególnie gdy to jest sequel do legendarnej flashowej animacji tego samego autora - "Sonic: Nazo Unleashed".
  • "Dokąd nocą tupta jeż? Możesz wiedzieć, jeśli chcesz!" Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z zawadiackim jeżem Sonikiem, jego sporą ekipą, inteligencją czcigodnego(?) Doktora Ivo "Eggman'a" Robotnika i innymi oryginalnymi tematami, które jednych zaskoczą, a innych zostawią bez większych zastrzeżeń...
  • Premiera gry Sonic Incursion jak dotychczas tworzonej przez tylko jednego fana odbędzie się najprawdopodobniej w 2017 roku. Gra zapowiada się naprawdę świetnie.
  • Zapraszam do udziału w zabawie organizowanej przez użytkowniczkę naszego forum Suisho Kasumi w dziale "Porozmawiajmy" i wątku "Zagadki - tapety z Sonic Channel". Zachęcam do udziału.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15




 [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Szukaj:
Autor Wiadomość
Online
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 25 gru 2017, 14:33 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie wiem czemu ale jaoś nigdy nie byłem wielkim fanem tej mapy. Może to wynikać z faktu że nigdy nie byłem przekonany do Sonica 3. Teraz jednak będę miał okazję ograć go ponownie to może polubię i ten zone tak samo jak zacząłem doceniać Flying Battery i Lava Reef po zagraniu w Manię :) No i oczywiście szanuję Ice Cap za to że jest pierwszy zimowy poziom w serii :D (całkiem też go lubię w Sonic Adventure xd)

_________________
Obrazek

Imperium Eggmana walczy w służbie dobra więc poddajcie się lub kara was spotka!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 25 gru 2017, 20:24 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie grałem. Nie znam. Nie wypowiadam się.

Ale wersja z Sonic Adventure przefajna. A ucieczka przed lawiną i odrzutowcami na snowboardzie klimatyczna.

_________________

GUILTY IS A DIRTY WORD


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 06 sty 2018, 19:10 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
No dobra, na ten czas zajmie się Sonic 1. A więc dziś:

Marble Zone...

Drugi najbardziej wnerwiający klasyczny level przy labiryth. Mimo że ładny i ciekawy w wyglądzie to koszmarny w samej mechanice. A tutaj macie arty:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 06 sty 2018, 20:34 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ooo kruci. Ta strefa zabija tempo klasycznego "Sonika 1".

Najpierw biegniesz w Green Hill na pełnej petardzie...
A później skaczesz między platformami nad lawą. W podziemiach. Przez grube 3 minuty minimum.

Nie można było zmienić jego miejsca z Starlight Zone lub (w ostateczności) Spring Yard Zone?

Na powierzchni jest dużo gorzej. Płomyki, buzz-bombery i mordercze gąsienice z Scrap Brain są niesamowicie OP jak na jedną z pierwszych plansz.

Ale całość ratuje muzyka.
Dla niej przechodzi się tą zonę.

_________________

GUILTY IS A DIRTY WORD


Online
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 06 sty 2018, 21:14 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Gah! Powód dla którego praktycznie nie gram w Sonic 1 to właśnie ten zone. Jak Chao napisał kompletnie zabija tempo i zmusza nas do skakania po powolnych platformach. Dałoby się to jeszcze znieśc gdyby nie to że w Sonic 1 są aż po 3 poziomy, a ja zwykle kończę na drugim. No ale przynajmniej poziom spoko wygląda. Jakieś ruiny które zaczynają być mechanizowane przez Eggmana. Sam Eggman też ujdzie jako boss.

_________________
Obrazek

Imperium Eggmana walczy w służbie dobra więc poddajcie się lub kara was spotka!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 08 sty 2018, 13:55 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Tak naprawdę to cała gra jest przeplatanką plansz wolnych i plansz szybkich, chyba nie do końca trzymano się motywu prędkości tworząc m.in. też Marable Zone. Nawet w komiksie nie widać tej energii, czuć za to to zejście do podziemi. Zresztą, co jak co ale kanciaste labirynty uniemożliwiają stworzenie dynamicznej rozgrywki więc coś za coś.
Marable Zone - spoko - pułapki rodem z sal tortur, ukryte komnaty, fajny kontrast samego świata (moje pierwsze wrażenie - no ładnie; zielona trawka, góry, stylowy marmur, aż tu nagle - żarząca się jaskrawymi barwami lawa)... A boss - łatwiejszy od samej planszy.
Level dla cierpliwych zręcznościowców, dla mnie bywały gorsze w Sonic 1.

_________________
Taste My Tails!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 12 sty 2018, 18:24 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Przez Marble Zone nadal nie przeszłam pierwszej części, sam wygląd planszy jest całkiem fajny, do tego wpadająca w ucho muzyka, ale na tym zalety się kończą. Za powolna, za długa, za dużo cierpliwości do niej trzeba jak dla mnie.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 13 sty 2018, 21:27 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
A dobra! Przejdziemy przez najgorsze!

W... Wi.... Więc dzisiaj... Dlaczego to robię:

phpBB [media]


Ach mój ulubiony poziom
TYLKO SZKODA ŻE PRZEZ TO DIABELSTWO PRZESTAŁEM ROBIĆ DALEJ TĘ GRĘ!!!

Ale dobra ktoś ma ochotę coś dodać?


Ps. Arty dam jutro

_________________
Obrazek


Online
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 13 sty 2018, 22:50 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ugh... widzę że teraz idziemy mniej lubianymi zonami. Jako poziom nie mam zbytnio zdania bo praktycznie nigdy nie dochodzę do Labiryntu. Ale sam koncept pułapek, design podziemnej świątyni itp. mi się podobają. Więc w ogólnym rozrachunku podoba mi się wizualnie.

_________________
Obrazek

Imperium Eggmana walczy w służbie dobra więc poddajcie się lub kara was spotka!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 13 sty 2018, 23:07 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Pierwsze 2 akty były dla mnie bardzo proste.
Tymczasem boss/tor przeszkód jest chyba najbardziej niesprawiedliwym bossem, tuż obok tego bydlarskiego Egg Vipera i Mega-Ośmiornicy z Oil Ocean.

Kruci, Naka!

_________________

GUILTY IS A DIRTY WORD


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 14:41 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
tajrak pisze:
A dobra! Przejdziemy przez najgorsze!

W... Wi.... Więc dzisiaj... Dlaczego to robię:

phpBB [media]


Ach mój ulubiony poziom
TYLKO SZKODA ŻE PRZEZ TO DIABELSTWO PRZESTAŁEM ROBIĆ DALEJ TĘ GRĘ!!!

Ale dobra ktoś ma ochotę coś dodać?


Ps. Arty dam jutro


Powiedzcie mi jedno - Sonic oficjalnie nie boi się wody tylko po prostu nie umie w niej pływać, tak? Tak zrozumiałem przeglądając jakieś fakty na ten temat, z kolei natomiast w Sonicu X kwestia ta jest trochę przedstawiona inaczej - Sonic panicznie boi się tam wody, ale w końcu w paru przypadkach się do niej przekonuje.

Zona - dla mnie ciut ładniejsza od wcześniejszej. Lubię klimaty jaskiń z błyszczącymi kryształami i elementami wody. Sama woda nie była dla mnie tragiczna - czułbym się na siłach ukończyć ten level bez save-czitów jak to miało miejsce przy moim pierwszym podejściu. Ale z drugiej strony musiałbym to przemyśleć - w końcu 100% ukończenia levelu to też pokonanie bossa. I tych koszmarnych skoków...

_________________
Taste My Tails!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 14:45 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Powiedzcie mi jedno - Sonic oficjalnie nie boi się wody tylko po prostu nie umie w niej pływać, tak? Tak zrozumiałem przeglądając jakieś fakty na ten temat, z kolei natomiast w Sonicu X kwestia ta jest trochę przedstawiona inaczej - Sonic panicznie boi się tam wody, ale w końcu w paru przypadkach się do niej przekonuje.


Z tego co wiem:
- Sonic w grach i komiksach nie boi się wody, tylko po prostu nie umie pływać.
- W X i Boom się jej boi, choć potrafi się w krytycznych sytuacjach przełamać.
- W Adventures of Sonic the Hedgehog jeż jest wyjątkowy, ponieważ umie pływać. (ponoć był taki odcinek gdzie pływał)
- Nie wiem jak w innych źródłach, choć w Underground też chyba po prostu nie umiał pływać.

A co do Labirynth Zone, nic się nie wypowiem, bo nie miałem okazji zagrać.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 22:10 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Davir pisze:
Z tego co wiem:
- Sonic w grach i komiksach nie boi się wody, tylko po prostu nie umie pływać.
- W X i Boom się jej boi, choć potrafi się w krytycznych sytuacjach przełamać.
- W Adventures of Sonic the Hedgehog jeż jest wyjątkowy, ponieważ umie pływać. (ponoć był taki odcinek gdzie pływał)
- Nie wiem jak w innych źródłach, choć w Underground też chyba po prostu nie umiał pływać.


Czyli mamy sprzeczność na linii gry-seriale-komiksy, w sumie trochę taką oczywistą. Z drugiej jednak strony można by zastanowić się czy w całej serii nie ma innych sprzeczności i spróbować ich wyszukać. Można by wtedy założyć nowy wątek. To byłoby co prawda takie szukanie dziury w całym, ale może przypadkiem natrafiłoby się na coś fajnego i zaskakującego. Całe uniwersum jest tak rozbudowane, że wątpię, że wszystko ze wszystkim trzyma się przysłowiowej "kupy".

_________________
Taste My Tails!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 22:14 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Czyli mamy sprzeczność na linii gry-seriale-komiksy, w sumie trochę taką oczywistą. Z drugiej jednak strony można by zastanowić się czy w całej serii nie ma innych sprzeczności i spróbować ich wyszukać. Można by wtedy założyć nowy wątek. To byłoby co prawda takie szukanie dziury w całym, ale może przypadkiem natrafiłoby się na coś fajnego i zaskakującego. Całe uniwersum jest tak rozbudowane, że wątpię, że wszystko ze wszystkim trzyma się przysłowiowej "kupy".


...

Nie wiem czy czegoś nie zrozumiałem, ale...

Ty wiesz, że to wszystko nie stanowi jednego ciągłego uniwersum?

Gry, seriale i komiksy... To wszystko jest czymś kompletnie innym.

Może coś źle zrozumiałem. Dlatego zaczekam z dalszą rozmową.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 22:35 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Bardzo źle zrozumiałeś bardzo ;].

Ja wiem, że to wszystko nie jest jednym wielkim ciągiem i dlatego, że to wszystko nie jest jednym wielkim ciągiem to siłą rzeczy rodzi sprzeczności takie jaką mamy powyżej. To coś nieuniknionego i często nieświadomego u samych twórców. Chodziło mi o to, że np. w jednej części (np. w komiksie) dowiadujemy się o postaci danej rzeczy, a już w drugiej (np. w serialu) ta sama rzeczy okazuje się być negacją poprzedniej. W wielu filmach występują takie nieścisłości.

_________________
Taste My Tails!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna





Najlepsza firma na świecieSonic forumNiebo dla niebieskichNajlepsza encyklopedia o Sonicu w Polsce
więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>