Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Czy wiesz, że wizerunek Sonica pojawił się po raz pierwszy w grze "Rad Mobile"? Wydana ona została w styczniu 1991 roku, czyli daleko przed premierą oryginalnej gry z jeżem.
  • Wyścigowy spin-off serii: "Team Sonic Racing", trafi na sklepowe półki w czwartym kwartale bieżącego roku. Wyprodukowany zostanie przez Sumo Digital, które odpowiadało wcześniej za "Sonic & All-Stars Racing Transformed".
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia/finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-Treme".
  • Najnowsza główna gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier "Niebieskich".
  • Czy wiesz, że komiksy z Soniciem, które były wydawane przez Archie Comics, mają tytuł "najdłużej wydawanej serii komiksowej opartej na serii gier wideo", który został nadany w 2008 roku?
  • "Sonic Mania Plus" jest dostępna już dziś! Gra zawiera nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu prezentowania projektu firmie i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • Czy wiesz, że Chip z "Sonic Unleashed" pierwotnie miał być duszkiem, stworzonkiem podobnym do Chao, lub nawet... rybą?
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z wielkim, szerokim uniwersum niebieskiego jeża, które jest nie większe, niż wypociny Marvela, czy też DC.





 [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 25 gru 2017, 14:33 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie wiem czemu ale jaoś nigdy nie byłem wielkim fanem tej mapy. Może to wynikać z faktu że nigdy nie byłem przekonany do Sonica 3. Teraz jednak będę miał okazję ograć go ponownie to może polubię i ten zone tak samo jak zacząłem doceniać Flying Battery i Lava Reef po zagraniu w Manię :) No i oczywiście szanuję Ice Cap za to że jest pierwszy zimowy poziom w serii :D (całkiem też go lubię w Sonic Adventure xd)

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 25 gru 2017, 20:24 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie grałem. Nie znam. Nie wypowiadam się.

Ale wersja z Sonic Adventure przefajna. A ucieczka przed lawiną i odrzutowcami na snowboardzie klimatyczna.

_________________
    
"What is wrong with parents?" ~ Książę Harry na temat Fortnite.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 06 sty 2018, 19:10 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
No dobra, na ten czas zajmie się Sonic 1. A więc dziś:

Marble Zone...

Drugi najbardziej wnerwiający klasyczny level przy labiryth. Mimo że ładny i ciekawy w wyglądzie to koszmarny w samej mechanice. A tutaj macie arty:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 06 sty 2018, 20:34 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ooo kruci. Ta strefa zabija tempo klasycznego "Sonika 1".

Najpierw biegniesz w Green Hill na pełnej petardzie...
A później skaczesz między platformami nad lawą. W podziemiach. Przez grube 3 minuty minimum.

Nie można było zmienić jego miejsca z Starlight Zone lub (w ostateczności) Spring Yard Zone?

Na powierzchni jest dużo gorzej. Płomyki, buzz-bombery i mordercze gąsienice z Scrap Brain są niesamowicie OP jak na jedną z pierwszych plansz.

Ale całość ratuje muzyka.
Dla niej przechodzi się tą zonę.

_________________
    
"What is wrong with parents?" ~ Książę Harry na temat Fortnite.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 06 sty 2018, 21:14 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Gah! Powód dla którego praktycznie nie gram w Sonic 1 to właśnie ten zone. Jak Chao napisał kompletnie zabija tempo i zmusza nas do skakania po powolnych platformach. Dałoby się to jeszcze znieśc gdyby nie to że w Sonic 1 są aż po 3 poziomy, a ja zwykle kończę na drugim. No ale przynajmniej poziom spoko wygląda. Jakieś ruiny które zaczynają być mechanizowane przez Eggmana. Sam Eggman też ujdzie jako boss.

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 08 sty 2018, 13:55 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Tak naprawdę to cała gra jest przeplatanką plansz wolnych i plansz szybkich, chyba nie do końca trzymano się motywu prędkości tworząc m.in. też Marable Zone. Nawet w komiksie nie widać tej energii, czuć za to to zejście do podziemi. Zresztą, co jak co ale kanciaste labirynty uniemożliwiają stworzenie dynamicznej rozgrywki więc coś za coś.
Marable Zone - spoko - pułapki rodem z sal tortur, ukryte komnaty, fajny kontrast samego świata (moje pierwsze wrażenie - no ładnie; zielona trawka, góry, stylowy marmur, aż tu nagle - żarząca się jaskrawymi barwami lawa)... A boss - łatwiejszy od samej planszy.
Level dla cierpliwych zręcznościowców, dla mnie bywały gorsze w Sonic 1.

_________________
Taste My Tails!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 12 sty 2018, 18:24 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Przez Marble Zone nadal nie przeszłam pierwszej części, sam wygląd planszy jest całkiem fajny, do tego wpadająca w ucho muzyka, ale na tym zalety się kończą. Za powolna, za długa, za dużo cierpliwości do niej trzeba jak dla mnie.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 13 sty 2018, 21:27 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
A dobra! Przejdziemy przez najgorsze!

W... Wi.... Więc dzisiaj... Dlaczego to robię:

phpBB [media]


Ach mój ulubiony poziom
TYLKO SZKODA ŻE PRZEZ TO DIABELSTWO PRZESTAŁEM ROBIĆ DALEJ TĘ GRĘ!!!

Ale dobra ktoś ma ochotę coś dodać?


Ps. Arty dam jutro

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 13 sty 2018, 22:50 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ugh... widzę że teraz idziemy mniej lubianymi zonami. Jako poziom nie mam zbytnio zdania bo praktycznie nigdy nie dochodzę do Labiryntu. Ale sam koncept pułapek, design podziemnej świątyni itp. mi się podobają. Więc w ogólnym rozrachunku podoba mi się wizualnie.

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 13 sty 2018, 23:07 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Pierwsze 2 akty były dla mnie bardzo proste.
Tymczasem boss/tor przeszkód jest chyba najbardziej niesprawiedliwym bossem, tuż obok tego bydlarskiego Egg Vipera i Mega-Ośmiornicy z Oil Ocean.

Kruci, Naka!

_________________
    
"What is wrong with parents?" ~ Książę Harry na temat Fortnite.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 14:41 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
tajrak pisze:
A dobra! Przejdziemy przez najgorsze!

W... Wi.... Więc dzisiaj... Dlaczego to robię:

phpBB [media]


Ach mój ulubiony poziom
TYLKO SZKODA ŻE PRZEZ TO DIABELSTWO PRZESTAŁEM ROBIĆ DALEJ TĘ GRĘ!!!

Ale dobra ktoś ma ochotę coś dodać?


Ps. Arty dam jutro


Powiedzcie mi jedno - Sonic oficjalnie nie boi się wody tylko po prostu nie umie w niej pływać, tak? Tak zrozumiałem przeglądając jakieś fakty na ten temat, z kolei natomiast w Sonicu X kwestia ta jest trochę przedstawiona inaczej - Sonic panicznie boi się tam wody, ale w końcu w paru przypadkach się do niej przekonuje.

Zona - dla mnie ciut ładniejsza od wcześniejszej. Lubię klimaty jaskiń z błyszczącymi kryształami i elementami wody. Sama woda nie była dla mnie tragiczna - czułbym się na siłach ukończyć ten level bez save-czitów jak to miało miejsce przy moim pierwszym podejściu. Ale z drugiej strony musiałbym to przemyśleć - w końcu 100% ukończenia levelu to też pokonanie bossa. I tych koszmarnych skoków...

_________________
Taste My Tails!


Online
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 14:45 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Powiedzcie mi jedno - Sonic oficjalnie nie boi się wody tylko po prostu nie umie w niej pływać, tak? Tak zrozumiałem przeglądając jakieś fakty na ten temat, z kolei natomiast w Sonicu X kwestia ta jest trochę przedstawiona inaczej - Sonic panicznie boi się tam wody, ale w końcu w paru przypadkach się do niej przekonuje.


Z tego co wiem:
- Sonic w grach i komiksach nie boi się wody, tylko po prostu nie umie pływać.
- W X i Boom się jej boi, choć potrafi się w krytycznych sytuacjach przełamać.
- W Adventures of Sonic the Hedgehog jeż jest wyjątkowy, ponieważ umie pływać. (ponoć był taki odcinek gdzie pływał)
- Nie wiem jak w innych źródłach, choć w Underground też chyba po prostu nie umiał pływać.

A co do Labirynth Zone, nic się nie wypowiem, bo nie miałem okazji zagrać.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 22:10 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Davir pisze:
Z tego co wiem:
- Sonic w grach i komiksach nie boi się wody, tylko po prostu nie umie pływać.
- W X i Boom się jej boi, choć potrafi się w krytycznych sytuacjach przełamać.
- W Adventures of Sonic the Hedgehog jeż jest wyjątkowy, ponieważ umie pływać. (ponoć był taki odcinek gdzie pływał)
- Nie wiem jak w innych źródłach, choć w Underground też chyba po prostu nie umiał pływać.


Czyli mamy sprzeczność na linii gry-seriale-komiksy, w sumie trochę taką oczywistą. Z drugiej jednak strony można by zastanowić się czy w całej serii nie ma innych sprzeczności i spróbować ich wyszukać. Można by wtedy założyć nowy wątek. To byłoby co prawda takie szukanie dziury w całym, ale może przypadkiem natrafiłoby się na coś fajnego i zaskakującego. Całe uniwersum jest tak rozbudowane, że wątpię, że wszystko ze wszystkim trzyma się przysłowiowej "kupy".

_________________
Taste My Tails!


Online
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 22:14 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Czyli mamy sprzeczność na linii gry-seriale-komiksy, w sumie trochę taką oczywistą. Z drugiej jednak strony można by zastanowić się czy w całej serii nie ma innych sprzeczności i spróbować ich wyszukać. Można by wtedy założyć nowy wątek. To byłoby co prawda takie szukanie dziury w całym, ale może przypadkiem natrafiłoby się na coś fajnego i zaskakującego. Całe uniwersum jest tak rozbudowane, że wątpię, że wszystko ze wszystkim trzyma się przysłowiowej "kupy".


...

Nie wiem czy czegoś nie zrozumiałem, ale...

Ty wiesz, że to wszystko nie stanowi jednego ciągłego uniwersum?

Gry, seriale i komiksy... To wszystko jest czymś kompletnie innym.

Może coś źle zrozumiałem. Dlatego zaczekam z dalszą rozmową.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 14 sty 2018, 22:35 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Bardzo źle zrozumiałeś bardzo ;].

Ja wiem, że to wszystko nie jest jednym wielkim ciągiem i dlatego, że to wszystko nie jest jednym wielkim ciągiem to siłą rzeczy rodzi sprzeczności takie jaką mamy powyżej. To coś nieuniknionego i często nieświadomego u samych twórców. Chodziło mi o to, że np. w jednej części (np. w komiksie) dowiadujemy się o postaci danej rzeczy, a już w drugiej (np. w serialu) ta sama rzeczy okazuje się być negacją poprzedniej. W wielu filmach występują takie nieścisłości.

_________________
Taste My Tails!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna





więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>