Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Witamy na BlueBlur.pl - największym polskim forum dedykowanemu serii gier wideo o ponaddźwiękowym jeżu Soniku, maskotce japońskiej firmy SEGA.
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec w Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia i finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-treme".
  • Najnowsza gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier naszych kochanych "Niebieskich". Z mojej oceny, to tłumaczenie jest nieco średnie, ale jeśli ktoś bardzo chce zobaczyć, jak Infinite posługuje się słownictwem prof. Jana Franciszka Miodka, to proszę bardzo - nikomu (prawie) nic nie zabraniam!
  • "Sonic Mania Plus" trafi na sklepowe półki (także w Polsce!) tego słonecznego lata. Gra będzie zawierać nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu pitchowania i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie (i tak odległej) premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano, co bardzo ucieszyło całą niebieską społeczność.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Możesz wiedzieć, jeśli chcesz! Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z zawadiackim jeżem Sonikiem, jego sporą ekipą, inteligencją czcigodnego(?) Doktora Ivo "Eggman'a" Robotnika i innymi oryginalnymi tematami, które jednych zaskoczą, a innych zostawią bez większych zastrzeżeń.
  • Jeśli ktoś dotrwał do końca, to mam do przekazania ważny komunikat dla SilverCzechowiceDziedzice. Potrzebujemy Cię tutaj!





 [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 09 sie 2016, 14:50 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
A oto naszła ta chwila... Oto pierwsze w historii wydanie "Sonic Chronicles 2: The Dark Brotherhood".... a tak naprawdę to tzw. Engine Test do gry :p Miłego grania życzę :D Aha i jak ktoś chcę to może dawać swoje propozycje na fanowskie postacie jakie mogą się znaleźc w grze i w jaki sposób (nie może być postacią na całą historie :p )... Wybiore tylko 2 :D
https://mega.nz/#!aw9FWYAA!J9jU_IqRWVx4 ... 0JROyRkkxU

-- 09 sie 2016, 14:50 --

Ah... zapomniałem dodać że aby uruchomić grę musicie zainstalować paczkę wtyczek do systemy pozwalający grać w grę :p .... A więc wchodzicie w ten link http://www.rpgmakerweb.com/download/add ... e-packages wybieracie opcje RPG MAKER XP (i w sumie to jest krok najważniejszy) podajecie jakąś swoją zmyśloną nazwę (ja np. dałem "Zboczuch" :D ) i podajecie e-mail i już na koniec instalujecie :> :tańczy:

_________________
Shadow has nothing to say...And deal with it 'CAUSE THIS IS WHO I AM!


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 09 sie 2016, 15:54 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zrobisz z tego Gameplay? :pomysł:


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 09 sie 2016, 18:59 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Paranormany pisze:
Zrobisz z tego Gameplay? :pomysł:

No wiesz... w teorii bym mógł... jakiś 2 minutowy ale bym mógł :/

_________________
Shadow has nothing to say...And deal with it 'CAUSE THIS IS WHO I AM!


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 10 sie 2016, 7:25 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie wiem dlaczego, ale nie mogę zagrać. Pobrałam wszystko tak jak trzeba, ale pomimo tego wyskakuje mi jakiś błąd :(

_________________
Make it happen.


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 10 sie 2016, 15:06 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Jak ja próbowałem wcześniej odpalić tą grę to wyskoczyło mi brak jednej z bibliotek .dll . Ta biblioteka jest zapisana w pliku konfiguracyjnym i po prostu krzyczy, ze nie może jej znaleźć.

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 17 cze 2017, 13:17 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Czy ten projekt nadal żyje? Bo żadnych nowości o nim jeszcze nie ma, prawda. :tracić równowagę:


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 17 cze 2017, 13:26 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
nie żyje XD pixel na liveach i na discordzie mówił że jeszcze nie zaczął nie sorki w wczesnej fazie projektuXD więc pixel pewnie jest na pierwszym poziomie XD

_________________
CUKIEREK ALBO PSIKUS!


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 17 cze 2017, 21:48 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Przydał by się jakiś wątek fabularny z nazo czy coś :P

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 17 cze 2017, 22:12 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
ja wiem dlaczego chcesz nazo NAZO xd

_________________
CUKIEREK ALBO PSIKUS!


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 18 cze 2017, 14:01 
Awatar użytkownika
Kolega

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ja też robię RPGa! Tylko nie o Sonicu, ale jeżeli nauczę się robić sprity to może...
Tak wogóle to z jakiej wersji RPGMakera korzystasz? Ja korzystam z wersji VX Ace nie pytajcie się z zkąd ją mam.


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 21 cze 2017, 9:47 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Projekt nadal żyje. Prace są po prostu trudne i bardzo długo trwają. Na wszelkie newsy zaglądałbym na oficjalny fanpage gry: https://facebook.com/SonicChronicles2

-- 21 cze 2017, 9:47 am --

widzsonica pisze:
Ja też robię RPGa! Tylko nie o Sonicu, ale jeżeli nauczę się robić sprity to może...
Tak wogóle to z jakiej wersji RPGMakera korzystasz? Ja korzystam z wersji VX Ace nie pytajcie się z zkąd ją mam.

Wersja XP

_________________
Shadow has nothing to say...And deal with it 'CAUSE THIS IS WHO I AM!


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 21 cze 2017, 18:20 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Poleca ktoś RPG maker MV? Chciałbym stworzyć grę (chociaż totalnie się na tym nie znał) remakea SA w formie RPG.

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 31 paź 2017, 17:24 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zdaje mi się że pixel porzucił go. Bo nie ma nic to znaczy że projekt przepadł! Czy tylko mi się wydaje tak? :(


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 28 sty 2018, 18:29 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Jakubas18 pisze:
Zdaje mi się że pixel porzucił go. Bo nie ma nic to znaczy że projekt przepadł! Czy tylko mi się wydaje tak? :(

Chyba na serio zrobiłem błąd że go tak wcześnie ogłaszałem XD Projekt nadal żyje ale jest robiony baaaaaaaaaaaaardzo powoli. A nie mam nic do pokazania bo tylko pracuje nad skryptem.

_________________
Shadow has nothing to say...And deal with it 'CAUSE THIS IS WHO I AM!


Offline
 Tytuł: Re: Projekt Sonic Chronicles 2: Rise of the Eggman Empire
Post: 05 lut 2018, 15:54 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zrób film na swoim kanale o tym projekcie , bo może widzowie z youtube będą dawali pomysły do gry :)

_________________
Kanal na YT: https://www.youtube.com/channel/UCXTlpD ... G4uffmo-NA

Profil na Scratchu https://scratch.mit.edu/users/MilesTailsProwerX/

profil na retroachivements: http://retroachievements.org/user/Psiki


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

cron



więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>