Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Witamy na BlueBlur.pl - największym polskim forum dedykowanemu serii gier wideo o ponaddźwiękowym jeżu Soniku, maskotce japońskiej firmy SEGA.
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec w Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia i finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-treme".
  • Najnowsza gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier naszych kochanych "Niebieskich". Z mojej oceny, to tłumaczenie jest nieco średnie, ale jeśli ktoś bardzo chce zobaczyć, jak Infinite posługuje się słownictwem prof. Jana Franciszka Miodka, to proszę bardzo - nikomu (prawie) nic nie zabraniam!
  • "Sonic Mania Plus" trafi na sklepowe półki (także w Polsce!) tego słonecznego lata. Gra będzie zawierać nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu pitchowania i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie (i tak odległej) premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano, co bardzo ucieszyło całą niebieską społeczność.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Możesz wiedzieć, jeśli chcesz! Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z zawadiackim jeżem Sonikiem, jego sporą ekipą, inteligencją czcigodnego(?) Doktora Ivo "Eggman'a" Robotnika i innymi oryginalnymi tematami, które jednych zaskoczą, a innych zostawią bez większych zastrzeżeń.
  • Jeśli ktoś dotrwał do końca, to mam do przekazania ważny komunikat dla SilverCzechowiceDziedzice. Potrzebujemy Cię tutaj!





 [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Szukaj:
Autor Wiadomość
Online
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 07 wrz 2018, 9:12 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zobaczcie co zrobił designer świata:
Obrazek
Mapę kontynetów(białe to bieguny)
Moje robocze nazwy na nie:
1-Euroja
2-Karyfa
3-Azoropa
4-Magasar
5-Vespucia
6-Ariha
7-Andersa
8-Ibiarak


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 07 wrz 2018, 11:31 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zawsze to coś, ale najpierw musimy wiedzieć czy w ogóle potrzebna nam mapa świata :P Ale jakby była potrzebna to już jakąś mamy :D


Tylko biegunów nie powinno być na wschodzie i na zachodzie. To jedyna rzecz ogólna do poprawy :P

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Online
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 07 wrz 2018, 14:12 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zobaczcie co poprawił designer świata:
Obrazek
Mapę kontynentów(białe to bieguny)
Moje robocze nazwy na nie:
1-Euroja
2-Karyfa
3-Azoropa
4-Magasar
5-Vespucia
6-Ariha
7-Andersa
8-Ibiarak


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 15 wrz 2018, 19:05 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Dobra, posłuchajcie!


Po naradach z Kat i Kaźmirzem doszliśmy do całkiem spoko pomysłu, który dodatkowo poparli Tails i Alex, więc teraz chciałbym go nieco bliżej przedstawić.


Pomysł oparty jest głównie na tym co przedstawił Kaźmirz. Gra będzie z perspektywy 2D i będzie miała artstyle który jest rysowany. Coś w tym stylu:


phpBB [media]


Tylko, że nieco inna technika rysowania. Poza tym przewidujemy też w pełni rysowane cutscenki, które będą przedstawiały historię.



Historia będzie rebootem serii i będzie ona przedstawiała świat, nad którym swe wpływy rozszerza złowieszczy Doktor Eggman. Jedynie grupa Wojowników Wolności mu się przeciwstawia i jednym z nich jest Jeż Sonic.


Sam gameplay będzie bardzo dynamiczny. W tle i na samych poziomach będzie się wiele działo, a otoczenie będzie się bardzo często zmieniać pod wpływem działalności m.in. bossów, których wiele będzie w tej grze.

Postanowiliśmy też że postaramy się zaimplementować nieco bardziej otwarty świat w 2D idąc śladami takiego Metroida czy Castlevani. Na planszach 2D będzie wiele rozgałęzień, z których część przeniesie nas w bardziej klasyczne poziomy, a część będzie prowadziła nas do innych części świata.
Ten fragment pozostaje do uzgodnienia z Level Designerem i Designerem Świata.


Myślałem też o implementacji walki wręcz w stylu Freedom Planet. Wprowadziłoby to nieco więcej różnorodności w starciach, jeżeliby było by zrobione dobrze. Myślę że jestem w stanie to rozpisać, ale szczegóły podam jak już będę miał to lepiej rozplanowane :P


I teraz pytanie czy reszta popiera ten projekt? Piszcie co sądzicie i zgłaszajcie ewentualne wątpliwości. I jak wszystko jest okej to go realizujemy :D

-- 15 wrz 2018, 19:05 --

Jako, że nie było odzewu, zadecydowaliśmy się na rozpoczęcie prac. Były one przeprowadzone na Discordzie, gdzie też zapraszamy jeżeli trzeba szybkiego reagowania, ale tak poza tym praca będzie się odbywała tutaj.


Menadżerem Projektu zostaje...


Kaźmirz


Ponieważ główny pomysł jest jego, on będzie kierował naszą firmą na czas tej produkcji! Ja natomiast zostałem mianowany Zastępcą Menadże... no dobra, Asystentem Menadżera. Stanąłęm też na czele jednoosobowego Komitetu Egg Mobila, więc o to się nie martwcie!


Póki co poza tym co napisałem wyżej ustaliliśmy jak będzie wyglądał początek historii. A wygląda on tak:

Eggman przechadza się po korytarzu zamku. Kilkoro osób mu się kłania a on się uśmiecha. Dochodzi do swojego pokoju i wystukuje hasło by się do niego dostać. Wchodzi do środka i wygląda przez okno widząc na placu Ksieżnickzę Sally, która bawi się z młodszym rodzeństwem. Uśmiecha się i wyciąga z szafy berło z logiem Eggmana i zarzuca na siebie pelerynę. Patrzy dumnie na swoje odbicie w lustrze po czym loguje się do komputera gdzie pokazane są plany różnych maszyn i jakiejś stacji/bazy/czegokolwiek/ Światło odbija się od okularów i słychać śmiech. Następuje zbliżenie i pojawia się logo gry.

Akcja przenosi się na Sonica, który biegnie po terenach zastrzeżonych (sam wygląd poziomu do ustalenia ale myślałem o fabryce na skałach) Nagle zza jego pleców pojawia się kilka przeciwników a jeż uśmiecha się. Zaczyna się pierwszy poziom w którym Sonic biegnie przez fabryke uszkadzając przy tym kilka maszyn. W końcu natrafia na wielką maszynę do wykopalisk za sterami której siedzi robot/jakiś gość. Stara się on maszyną przeszkodzić jeżowi ale mu się nie udaje. Sonic rozwala maszynę i uśmiecha się ale nagle zostaje otoczony. Dowódca robotów czyta mu zarzuty i następuje przejście do celi na znużonego Sonica, który zaczepia strażników. Nagle Sonica przychodzi wyswobodzić...



Jest to wstęp do historii zawierający też przy okazji pierwszy poziom. Jeżeli Designer Świata nie ma nic przeciwko proponowałbym aby była to fabryka położona na ciemnych wzgórzach. Coś w stylu tego co widzimy tutaj w tle

Obrazek

(Oczywiście Designer Świata nie musi nic rysować i chodzi bardziej o sam opis :D )

Co do przeciwników to postawiliśmy na białe SWATboty

Obrazek

I to one będa podstawą pod przyszłych przeciwników.

Co do konceptu Eggmana to tutaj zaczynamy historie w momencie kiedy Eggman jest wysokim członkiem rady królewskiej jak w SatAM i Archie i zaplanowaliśmy mu też nieco inny strój

Obrazek


To mniej więcej tyle co mamy na razie. Możecie śmiało wrzucac pomysły i zająć się swoimi działami :D


A teraz na koniec zapowiem, że czas na losowanie tego co SEGA od nas chce i na dzień dzisiejszy lista wygląda tak:



1. Iizuka pochwala naszą pracę. Wzrost produktywności

2. SEGA reklamuję grę w Hooters. Fani chcą specjalne DLC

3. Fani chcą Silvera

4. SEGA jest zadowolona z naszej pracy i zwiększa nam budżet dwukrotnie

5. Sonic Team znowu zgubił silnik gry.

6. Yuji Naka wraca do Sonic Team. Produktywnośc rośnie o 100%

7. SEGA chce Infinita w grze

8. Fani chcą by gra nosiła nazwę Adventure 3

9. SEGA twierdzi, że gra jest za wolna. WIecej boost padów.

10. SEGA twierdzi, że scenariusz jest za mało mroczny.

11. SEGA twierdzi, że scenariusz jest zbyt mroczny.

12. Fani chcą Blaze

13. SEGA zarządza redesign wszystkich postaci

14. Pożar w biurze.

15. Iizuka przyniósł wszystkim kanapki. Produktywnośc wzrasta.

16. Fani chcą Chao Garden

17. Aaron Webber skutecznie śmieskzuje na twitterze. Fani są zadowoleni

18. Iizuka chce poziomy ze starszych gier.

19. Crush 40 jest chętny do powrotu

20. SEGA of America godzi się z SEGA of Japan. Produkcja wzrasta o 300% a budżet wzrasta pięciokrotnie!

21. Wychodzisz wolno z więzienia. Kartnę należy zachować by wykorzystać ją później.

22. IGN mówi, że Sonic nigdy nie był dobry

23. Sonic Mania 2 jest w produkcji. Fani czekają na nią a nie na naszą grę.

24. Iizuka każe dodać Wispy

25. SEGA of Europe wprowadza Denuvo i znowu wszystko rujnuje

26. Iizuka trafia do więzienia za zbrodnie przeciwko marce. Wszystkie jego poprzednie lub przyszłe rozkazy są anulowane.

27. Fani chcą Shadowa

28. SEGA jest niezadowolona i obcina nam budżet o połowę.

29. Fani nienawidzą trailerów

30. Fani kochają trailery.

31. SEGA chce nową postać

32. SEGA żąda DLC do gry

33. SEGA nie chce ludzi w grze

34. SEGA chce kilka gywalnych postaci

35. SEGA chce grywalnego tylko Sonica


Życzmy nam powodzenia :gość:

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 15 wrz 2018, 20:03 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Jak Konrad powiedział, zostałem szefem tej ekipy i w pełni odpowiadam za wszystko co będzie w grze. Odnosząc się do pierwszego etapu.No to "Fabrykant" zwraca cały zakład w jakim przebywa Sonic przeciwko graczowi. Czyli taśmociągi prowadzące do zsypów i kotłów z gorącym metalem, Chwytaki którymi może nas chwytać,zgniatarki,mielarki do metalu. Samo pokonanie bosa będzie polegało na niszczeniu konkretnych paneli kontrolnych lub elementów otoczenia doprowadzając tym nieboraka do szału. Co do mięska armatniego oprócz białych SWAT-botów na pewno pojawią się Mega-Mug-boty i Burn-it-boty(nazwa do przedyskutowania). których model opiera się o tych panów:
https://www.deviantart.com/plank-69/art ... -566464520
A teraz czas na najlepsze! Sega rzuciła nam rękawicę w postaci swoich absurdalnych wymagań i uważajcie bo wylosowałem numer....24
Wielka konferencja na Discord 22.09. Zapiszcie sobie w kalendarzach.Stawcie się albo osobiście oddeleguje was do komitetu Eggmobili! Liczę na was!

_________________
„Ta pasja pcha mnie do przodu.”-Jhin


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 15 wrz 2018, 20:15 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Czyli Wispy... jesteśmy zgubieni...


Postaram się zminimalizować straty bo Wispy to bądź co bądź mechanika xd

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: wczoraj, 18:04 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Dobra, teraz musimy jakiś termin spotkań ustalić. Jaki dzień wam pasuje i godzina?

_________________
Obrazek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3





więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>