Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Czy wiesz, że wizerunek Sonica pojawił się po raz pierwszy w grze "Rad Mobile"? Wydana ona została w styczniu 1991 roku, czyli daleko przed premierą oryginalnej gry z jeżem.
  • Wyścigowy spin-off serii: "Team Sonic Racing", trafi na sklepowe półki w drugim kwartale 2019 roku. Wyprodukowany zostanie przez Sumo Digital, które odpowiadało wcześniej za "Sonic & All-Stars Racing Transformed".
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia/finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-Treme".
  • Najnowsza główna gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier "Niebieskich".
  • Czy wiesz, że komiksy z Soniciem, które były wydawane przez Archie Comics, mają tytuł "najdłużej wydawanej serii komiksowej opartej na serii gier wideo", który został nadany w 2008 roku?
  • "Sonic Mania Plus" jest dostępna już dziś! Gra zawiera nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu prezentowania projektu firmie i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • Czy wiesz, że Chip z "Sonic Unleashed" pierwotnie miał być duszkiem, stworzonkiem podobnym do Chao, lub nawet... rybą?
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z wielkim, szerokim uniwersum niebieskiego jeża, które jest nie większe, niż wypociny Marvela, czy też DC.





 [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 07 wrz 2018, 9:12 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zobaczcie co zrobił designer świata:
Obrazek
Mapę kontynetów(białe to bieguny)
Moje robocze nazwy na nie:
1-Euroja
2-Karyfa
3-Azoropa
4-Magasar
5-Vespucia
6-Ariha
7-Andersa
8-Ibiarak


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 07 wrz 2018, 11:31 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zawsze to coś, ale najpierw musimy wiedzieć czy w ogóle potrzebna nam mapa świata :P Ale jakby była potrzebna to już jakąś mamy :D


Tylko biegunów nie powinno być na wschodzie i na zachodzie. To jedyna rzecz ogólna do poprawy :P

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 07 wrz 2018, 14:12 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zobaczcie co poprawił designer świata:
Obrazek
Mapę kontynentów(białe to bieguny)
Moje robocze nazwy na nie:
1-Euroja
2-Karyfa
3-Azoropa
4-Magasar
5-Vespucia
6-Ariha
7-Andersa
8-Ibiarak


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 15 wrz 2018, 19:05 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Dobra, posłuchajcie!


Po naradach z Kat i Kaźmirzem doszliśmy do całkiem spoko pomysłu, który dodatkowo poparli Tails i Alex, więc teraz chciałbym go nieco bliżej przedstawić.


Pomysł oparty jest głównie na tym co przedstawił Kaźmirz. Gra będzie z perspektywy 2D i będzie miała artstyle który jest rysowany. Coś w tym stylu:


phpBB [media]


Tylko, że nieco inna technika rysowania. Poza tym przewidujemy też w pełni rysowane cutscenki, które będą przedstawiały historię.



Historia będzie rebootem serii i będzie ona przedstawiała świat, nad którym swe wpływy rozszerza złowieszczy Doktor Eggman. Jedynie grupa Wojowników Wolności mu się przeciwstawia i jednym z nich jest Jeż Sonic.


Sam gameplay będzie bardzo dynamiczny. W tle i na samych poziomach będzie się wiele działo, a otoczenie będzie się bardzo często zmieniać pod wpływem działalności m.in. bossów, których wiele będzie w tej grze.

Postanowiliśmy też że postaramy się zaimplementować nieco bardziej otwarty świat w 2D idąc śladami takiego Metroida czy Castlevani. Na planszach 2D będzie wiele rozgałęzień, z których część przeniesie nas w bardziej klasyczne poziomy, a część będzie prowadziła nas do innych części świata.
Ten fragment pozostaje do uzgodnienia z Level Designerem i Designerem Świata.


Myślałem też o implementacji walki wręcz w stylu Freedom Planet. Wprowadziłoby to nieco więcej różnorodności w starciach, jeżeliby było by zrobione dobrze. Myślę że jestem w stanie to rozpisać, ale szczegóły podam jak już będę miał to lepiej rozplanowane :P


I teraz pytanie czy reszta popiera ten projekt? Piszcie co sądzicie i zgłaszajcie ewentualne wątpliwości. I jak wszystko jest okej to go realizujemy :D

-- 15 wrz 2018, 19:05 --

Jako, że nie było odzewu, zadecydowaliśmy się na rozpoczęcie prac. Były one przeprowadzone na Discordzie, gdzie też zapraszamy jeżeli trzeba szybkiego reagowania, ale tak poza tym praca będzie się odbywała tutaj.


Menadżerem Projektu zostaje...


Kaźmirz


Ponieważ główny pomysł jest jego, on będzie kierował naszą firmą na czas tej produkcji! Ja natomiast zostałem mianowany Zastępcą Menadże... no dobra, Asystentem Menadżera. Stanąłęm też na czele jednoosobowego Komitetu Egg Mobila, więc o to się nie martwcie!


Póki co poza tym co napisałem wyżej ustaliliśmy jak będzie wyglądał początek historii. A wygląda on tak:

Eggman przechadza się po korytarzu zamku. Kilkoro osób mu się kłania a on się uśmiecha. Dochodzi do swojego pokoju i wystukuje hasło by się do niego dostać. Wchodzi do środka i wygląda przez okno widząc na placu Ksieżnickzę Sally, która bawi się z młodszym rodzeństwem. Uśmiecha się i wyciąga z szafy berło z logiem Eggmana i zarzuca na siebie pelerynę. Patrzy dumnie na swoje odbicie w lustrze po czym loguje się do komputera gdzie pokazane są plany różnych maszyn i jakiejś stacji/bazy/czegokolwiek/ Światło odbija się od okularów i słychać śmiech. Następuje zbliżenie i pojawia się logo gry.

Akcja przenosi się na Sonica, który biegnie po terenach zastrzeżonych (sam wygląd poziomu do ustalenia ale myślałem o fabryce na skałach) Nagle zza jego pleców pojawia się kilka przeciwników a jeż uśmiecha się. Zaczyna się pierwszy poziom w którym Sonic biegnie przez fabryke uszkadzając przy tym kilka maszyn. W końcu natrafia na wielką maszynę do wykopalisk za sterami której siedzi robot/jakiś gość. Stara się on maszyną przeszkodzić jeżowi ale mu się nie udaje. Sonic rozwala maszynę i uśmiecha się ale nagle zostaje otoczony. Dowódca robotów czyta mu zarzuty i następuje przejście do celi na znużonego Sonica, który zaczepia strażników. Nagle Sonica przychodzi wyswobodzić...



Jest to wstęp do historii zawierający też przy okazji pierwszy poziom. Jeżeli Designer Świata nie ma nic przeciwko proponowałbym aby była to fabryka położona na ciemnych wzgórzach. Coś w stylu tego co widzimy tutaj w tle

Obrazek

(Oczywiście Designer Świata nie musi nic rysować i chodzi bardziej o sam opis :D )

Co do przeciwników to postawiliśmy na białe SWATboty

Obrazek

I to one będa podstawą pod przyszłych przeciwników.

Co do konceptu Eggmana to tutaj zaczynamy historie w momencie kiedy Eggman jest wysokim członkiem rady królewskiej jak w SatAM i Archie i zaplanowaliśmy mu też nieco inny strój

Obrazek


To mniej więcej tyle co mamy na razie. Możecie śmiało wrzucac pomysły i zająć się swoimi działami :D


A teraz na koniec zapowiem, że czas na losowanie tego co SEGA od nas chce i na dzień dzisiejszy lista wygląda tak:



1. Iizuka pochwala naszą pracę. Wzrost produktywności

2. SEGA reklamuję grę w Hooters. Fani chcą specjalne DLC

3. Fani chcą Silvera

4. SEGA jest zadowolona z naszej pracy i zwiększa nam budżet dwukrotnie

5. Sonic Team znowu zgubił silnik gry.

6. Yuji Naka wraca do Sonic Team. Produktywnośc rośnie o 100%

7. SEGA chce Infinita w grze

8. Fani chcą by gra nosiła nazwę Adventure 3

9. SEGA twierdzi, że gra jest za wolna. WIecej boost padów.

10. SEGA twierdzi, że scenariusz jest za mało mroczny.

11. SEGA twierdzi, że scenariusz jest zbyt mroczny.

12. Fani chcą Blaze

13. SEGA zarządza redesign wszystkich postaci

14. Pożar w biurze.

15. Iizuka przyniósł wszystkim kanapki. Produktywnośc wzrasta.

16. Fani chcą Chao Garden

17. Aaron Webber skutecznie śmieskzuje na twitterze. Fani są zadowoleni

18. Iizuka chce poziomy ze starszych gier.

19. Crush 40 jest chętny do powrotu

20. SEGA of America godzi się z SEGA of Japan. Produkcja wzrasta o 300% a budżet wzrasta pięciokrotnie!

21. Wychodzisz wolno z więzienia. Kartnę należy zachować by wykorzystać ją później.

22. IGN mówi, że Sonic nigdy nie był dobry

23. Sonic Mania 2 jest w produkcji. Fani czekają na nią a nie na naszą grę.

24. Iizuka każe dodać Wispy

25. SEGA of Europe wprowadza Denuvo i znowu wszystko rujnuje

26. Iizuka trafia do więzienia za zbrodnie przeciwko marce. Wszystkie jego poprzednie lub przyszłe rozkazy są anulowane.

27. Fani chcą Shadowa

28. SEGA jest niezadowolona i obcina nam budżet o połowę.

29. Fani nienawidzą trailerów

30. Fani kochają trailery.

31. SEGA chce nową postać

32. SEGA żąda DLC do gry

33. SEGA nie chce ludzi w grze

34. SEGA chce kilka gywalnych postaci

35. SEGA chce grywalnego tylko Sonica


Życzmy nam powodzenia :gość:

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 15 wrz 2018, 20:03 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Jak Konrad powiedział, zostałem szefem tej ekipy i w pełni odpowiadam za wszystko co będzie w grze. Odnosząc się do pierwszego etapu.No to "Fabrykant" zwraca cały zakład w jakim przebywa Sonic przeciwko graczowi. Czyli taśmociągi prowadzące do zsypów i kotłów z gorącym metalem, Chwytaki którymi może nas chwytać,zgniatarki,mielarki do metalu. Samo pokonanie bosa będzie polegało na niszczeniu konkretnych paneli kontrolnych lub elementów otoczenia doprowadzając tym nieboraka do szału. Co do mięska armatniego oprócz białych SWAT-botów na pewno pojawią się Mega-Mug-boty i Burn-it-boty(nazwa do przedyskutowania). których model opiera się o tych panów:
https://www.deviantart.com/plank-69/art ... -566464520
A teraz czas na najlepsze! Sega rzuciła nam rękawicę w postaci swoich absurdalnych wymagań i uważajcie bo wylosowałem numer....24
Wielka konferencja na Discord 22.09. Zapiszcie sobie w kalendarzach.Stawcie się albo osobiście oddeleguje was do komitetu Eggmobili! Liczę na was!

_________________
„Ta pasja pcha mnie do przodu.”-Jhin


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 15 wrz 2018, 20:15 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Czyli Wispy... jesteśmy zgubieni...


Postaram się zminimalizować straty bo Wispy to bądź co bądź mechanika xd

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 22 wrz 2018, 18:04 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Dobra, teraz musimy jakiś termin spotkań ustalić. Jaki dzień wam pasuje i godzina?

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 25 wrz 2018, 22:47 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Jak widać gra jednak umarła... a szkoda bo fajnie było....


Ale wstępnie możemy ustalić że w ten weekend jakby jeszcze chętni byli na jej ciągnięcie xd

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 27 wrz 2018, 11:30 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Mam pomysł na 4 pierwsze poziomy:
1.The Training Before Action(miejsce:miejsce treningowe)
To jest samouczek zapoznający z podstawowymi mechanikami gry.
Boss:Egg Weak(3 uderzenia)-jest to biały Egg Pawn, aby pokonać go to należy unikać jego ataków i trafić go 3 razy
2.Green Hill(miejsce:miejsce treningowe/Green Hill)
Poziom zaczyna się w miejscu treningowym, potem jest kalka pierwszych minut Green Hill Zone Act 1 a po sekcji z dużą ilością pierścienii, etap gdzie trzeba eksplorować cały teren aby zdobyć trzy części klucza do bramy. Jeśli się zdobędzie trzy części klucza to wtedy należy włożyć klucz do bramy fabryki ale niestety stanie nam nad przeszkodzie boss.
Boss:Egg Rider(9 uderzeń)-jest to Egg Pawn w kszałcie kuli oraz z kołami zaraz nóg i lancą oraz tarczą zamiast rąk, czasami mu wyskakuje lina na której się huśta jak boss z Green Hill Zone Sonica 1 Aby go pokonać to trzeba trafić go 3 razy jest bez lancy,lini i tarczy(aby zniszczyć linę trzeba go uderzyć 3 podczas hustania,a żeby zniszczyć lancę i tarczę to trzeba uderzyć go 3 razy)
3.Factory Gate(miejsce:Green Hill przed fabryką)
Krótki etap, który polega na niszczeniu kolejnych fal przeciwników aby przejść dalej(jest 9 fal). Po ostatniej fali spadnie wielki robot stróżujący.
Boss:Egg Guardian(Lufa:3 uderzenia pudłem,Rakietownica:4 uderzenia rakietą,Laserownik:2 uderzenia laserem, korpus:12 uderzeń Spin Dashem(łącznie:21 uderzeń)-walka z bossem jest z perspektywy ekranu bossa(ekran jest w podczerwieni, a postać gracza jest oznaczona jako Intruz)(boss wygląda jak skrzyżowanie Death Egg Sentinel z Egg Pawnem i SWATbotem)
Ma 4 ataki:
-Strzały(wybiera cel, a następnie strzela, odsłaniając pudło której można wykorzystać aby w niego rzucić oraz zadać uderzenie)
-Rakiety(tak samo jak strzały, tyle że wysyła jedną i można naskoczyć aby zawróciła i go uderzyła)
-Laser(wybiera cel a następnie strzela wiązka laserową, można wykorzystać metalowe ogrodzenie aby laser się odbił i go trafił)
-Pięść(rzuca pięścią w gracza, można naskoczyć a następnie Spin Dashować aby go uderzyć)
4.Hill Factory(miejsce:Fabryka na ciemnych wzgórzach):
Poziom w fabryce, gdzie należy łatwo się zgubić, celem poziomu jest zniszczeniu 9 rdzenii poukrywanych w fabryce. Wrogami są głównie Egg Pawny i SWATboty(w różnych rodzajach)
Jeżeli gracz zniszczył 9 rdzeni to musi iść do piwnicy fabryki aby tam stoczyć walkę najpierw z robotami serii E-100 a następnie z głównym rdzeniem
Bossowie:
E-100 Alpha(8 uderzeń)-jest to powtórka z walki z nim z Sonic Adventure z tą różnicą żeby go trafić to należy go zwabić na spadające platformy
E-101 Beta(8 uderzeń)-będzie używał rakiet naprowadzających i Jet Boostera, żeby go uderzyć to należy nakierować rakiety na jego
E-102 Gamma(8 uderzeń)-będzie to połączenie walk z E-100 Alpha i E-100 Beta(aby go uderzyć to będzie należało uderzyć w jego otwarty słaby punkt)
A następnie walka z Egg Core:
Faza 1:
Należy zniszczyć 8 słabych punktów(każdy wymaga 4 uderzeń) i unikać rakiet
Faza 2:
Trzeba się dostać się na szczyt Egg Core po drodze niszcząc armaty(każda po 4 uderzenia,armat jest 4)
Faza 3:
Należy najpierw unikać bomb,rakiet,laserów(najprościej wszystkiego co do nas wysyła) a następnie zaatakować otwarty słaby punkt. I należy tak 12 razy powtórzyć.
Wispy będą służyć na tych etapach jako dekoracja
A z losowych wydarzeń wybieram 22


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 27 wrz 2018, 12:07 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Uuu, jest odzew!


Hmm... ale nie byłbym przekonany co do Green Hill. Zbyt wiele gier się od tego zaczyna. Ale w sumie można rozwiązać to w taki sposób, że na Green Hill będziemy mieli samouczek, a potem wbiegamy do Hill Factory, gdzie będziemy mieli pełny pełnoprawny poziom :)



Co do przeciwników i bossów to trzeba ustalić z Menadżerem bo to on jest od przeciwników xd


Wispy jako dekoracja to w sumie nie jest zły pomysł, ale trzeba je też wprowadzić jako mechanikę... W sumie można to w pierwszym poziomach darować i wprowadzić to później, bardziej jako przydatne umiejętności. Trzeba też będzie wpleść je fabularnie...


Cytuj:
A z losowych wydarzeń wybieram 22


A to akurat losuje tylko Menadżer :P

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 03 paź 2018, 15:33 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
No fajnie...Fajnie tylko że to musisz omówić nie tylko ze mną a z całą ekipą. Co do mięsa armatniego i bossów no to do mnie możesz pisać na discord albo tu na priv (chociaż wspomniałem w jednym z wcześniejszych postów o przeciwnikach którzy są już ustaleni).Bo już podałem kilka pomysłów ma bossów.No i magiczne numerki to niestety tylko ja je mogę losować. Podkreślam losować a nie wybierać.Widzisz,aby popytać innych jak to jest należałoby się pojawić na konferencji na discord...Której data nie jest ustalona.Lecz jakby co to ja będę na kanale głosowym temu poświęconemu jutro (piątek 28.09) tak gdzieś między 18:00 a 20:00.Więc jakby ktoś chciał coś to tak mniej więcej się tam spotkajmy.Bo ustaliliśmy na ostatnim spotkaniu na którym było wielu członków naszego zespołu (o ironio) że dopiero teraz podamy jakieś pomysły...Jestem najgorszy w tym co robię...Pewnie i tak o czymś zapomniałem.Wierzę w was ludzie! (Bo nie mam zbytnio wyboru w co wierzyć)

-- 03 paź 2018, 15:33 --

Pozwolę sobie wstawić to co nam się udało ustalić na ostatnim spotkaniu:
...Nagle Sonica przychodzi wyswobodzić wujek Chuck, razem z Eggmanem. Wujek Chuck jest wściekły za to że musi znowu wyciągać go z kłopotów. Ale Eggman (który jest ministrem wojskowym i bliskim przyjacielem Chucka) mówi żeby darował młodziakowi bo ten musi się wyszaleć i klepie go po głowie. Sonic jednak nie lubi Eggmana i gryzie go w palec. Eggman poirytowany jedynie się uśmiecha. i wypuszcza Sonica. Sonic chodzi sobie po zamku i rozmawia z paroma osobami. W końcu dochodzi do tajemniczego tunelu, gdzie atakują go roboty ochroniarskie. Docierając do końca tunelu Sonic podsłuchuje rozmowę Eggmana z Buff Cubotem i Buff Orbotem o planach przejęcia władzy nad królestwem. Sonic próbuje poinformować o tym wujka Chucka ale ten mu nie wierzy. Tails który jest asystentem Chucka decyduje się pomóc Sonica. Wpadają na szalony pomysł by zmniejszyć Sonica i zeby ten wkradł się na biurko Eggmana i zdobył konkretne plany. Sonic zgadza się i dostaje się na biurko Eggmana gdzie walczy z różnymi szalonymi biurowymi wynalazkami Eggmana i ostatecznie aakuje go Egg Lampa. Ratuje go Eggman który ją wyłącza a następnie Sonic wykrada się z biura i z planami razem z Tailsem idą na audiencje u króla. Jednak stary król jest zbyt bardzo pod wpływem Eggmana, który nie wierzy Sonicowi i każe wyprowadzić jeża i lisa. Jednak ksieżniczka Sally, przyjaciółka Sonica, wierzy im i ratuje ich a następnie zabierają wujka Chucka i grupkę przyjaciół uciekając z zamku w ostatniej chwili przed atakiem świeżo uformowanego Imperium Eggmana
Hill Factory
Castle Acorn (HUB)
Tunnels of Castle Acorn
Egg Desk
Castle Acorn (HUB)
Castle Escape
(Jest to oczywiście kontynuacja tego co ustaliliśmy wcześniej)
Chciałbym bardzo podziękować Kat i Alex za to że były ze mną prawie od samego początku (Kat dołączyła godzinę później).Lecz naszemu Pandojeżowi należą się podziękowania za wynalazki takie jak Egg-Moose,Egg-lampa i Egg-dywizjon(no i najsilniejsza broń imperium Egg-Flush) (wybaczcie jeżeli o czymś zapomniałem).Cieszę się że później się udało nam zebrać i ustalić też fragment fabuły.Tak dalej ekipo! Oświadczam że jakby co znowu będę w piątek (05.10) w godzinach 17:00-20:00 na naszej discordowej sali konferencyjnej.(Ostrzegam mogę się spóźnić).To narazie na tyle ekipo.Wierzę w was!

_________________
„Ta pasja pcha mnie do przodu.”-Jhin


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 03 paź 2018, 16:59 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Pozwólcie też że jako Zastępca Menadżera rozjaśnię nieco dokładniej poszczególne pomysły. Pierwszy fragment to oczywiście kontynuacja konceptu scenariusza. Jak widzicie postawiliśmy na Sonica rozrabiakę i nieco odbiegliśmy od konwencji tworząc poziom na biurku Eggmana :P Ale myślę, że mimo to wszystko się uda.


To:

Hill Factory
Castle Acorn (HUB)
Tunnels of Castle Acorn
Egg Desk
Castle Acorn (HUB)
Castle Escape


Są oczywiście poziomy, które mamy dotychczas. Wnętrze zamku Acorn, tuneli i tego co jest wokół zamku pozostawiam Designerowi Świata.

Co się zaś tyczy Designera Świata to należy wybrać styl w jaki budujemy świat. Czy idziemy w kierunku

Sonic Forces, dużo kanciastości i regularnych kształtów, mało realizmu w świecie, kolory stonowane.


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Sonic Lost World, dużo jasnych kolorów, wszystko przesłodzone, brak ładu i składu w świecie, dużo kanciastości

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Sonic Generations, Colors, Unleashed, Heroes, balans pomiędzy światem realnym a surrealizmem, mało kanciastości, kolory stonowane.


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Adventure, Adventure 2, 06, Shadow the Hedgehog, realistyczne środowisko, surrealizm ograniczony, kolory ciemne.


Obrazek


Obrazek



Obrazek


Obrazek


Klasyczne gry, duża gama kolorów, dużo surrealizmu ale podpartego realizmem, trochę kanciastości

Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


A może coś nowego? :)


(wiem że ten system dokładnie nie odzwierciedla wszystkich gier, ale chciałem to uprościć)



I jeszcze jedna sprawa do Designera Świata - zmieniłem nieco mapkę

Obrazek

W założeniu to byłaby mapa jedynie, królestwa Acorn, które mieści się na tej wyspie (kontynencie?) Planowaliśmy żeby w 7 był zamek Acorn w 5 kryjówka rebelii a w 8 Eggman chciałby postawić Eggmanland. Proszę o zatwierdzenie :)



Tak poza tym to chyba tyle. Ustaliliśmy jeszcze że w tunelach zamku Acorn będą latały


Obrazek

Takie cosie. W ten sposób Buzzery dostają nieco poważniejszy wygląd ale wciąż zachowują swoją Eggmanowość.

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 03 paź 2018, 20:40 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zatwierdzam nową mapę oraz układ poziomów(z samouczkiem w Green Hill) a będziemy budować świat w kierunku który będzie połączeniem Adventure oraz Heroes(z nutką mięty znaczy się Forces, oraz z aromatem klasyka i Lost World)


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 03 paź 2018, 20:55 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
A ja to będę na konferencji na 100% bo ten pomysł z fabułą totalnie nie pasuje. Już nie będę psuł pomysłu, więc na konferencji pogadamy i opiszę swoje niezadowolenie.

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Ekipa BlueBlur w SEGA Corporation
Post: 03 paź 2018, 21:04 
Awatar użytkownika
Kolega

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Pytanie tylko, czy budżetu nam starczy na te mięty i aromaty lub ewentualne zmiany :P

_________________
NO MOURNERS.
NO FUNERALS.

#SIXOFCROWS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

cron



więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>