Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Czy wiesz, że wizerunek Sonica pojawił się po raz pierwszy w grze "Rad Mobile"? Wydana ona została w styczniu 1991 roku, czyli daleko przed premierą oryginalnej gry z jeżem.
  • Wyścigowy spin-off serii: "Team Sonic Racing", trafi na sklepowe półki w drugim kwartale 2019 roku. Wyprodukowany zostanie przez Sumo Digital, które odpowiadało wcześniej za "Sonic & All-Stars Racing Transformed".
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia/finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-Treme".
  • Najnowsza główna gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier "Niebieskich".
  • Czy wiesz, że komiksy z Soniciem, które były wydawane przez Archie Comics, mają tytuł "najdłużej wydawanej serii komiksowej opartej na serii gier wideo", który został nadany w 2008 roku?
  • "Sonic Mania Plus" jest dostępna już dziś! Gra zawiera nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu prezentowania projektu firmie i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • Czy wiesz, że Chip z "Sonic Unleashed" pierwotnie miał być duszkiem, stworzonkiem podobnym do Chao, lub nawet... rybą?
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z wielkim, szerokim uniwersum niebieskiego jeża, które jest nie większe, niż wypociny Marvela, czy też DC.





 [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 17 lut 2019, 22:13 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ponieważ ostatnio zrobiło się trochę trochę cicho na forum, to postanowiłem dokonać bezczelnego zamachu stanu na jeden z regularniejszych tematów i się nim zaopiekować, (przynajmniej do momentu, dopóki właściciel mnie z niego nie wyrzuci). Może to coś da.



Poziom na ten tydzień: wszystkie związane z Metropolis z Sonic Forces: Capital City, Metropolitan Highway i Null Space

Są to moje ulubione poziomy z Sonica Forces, najlepiej pokazujące, że ta gra miała pomysł oraz potencjał, który niestety nie został dobrze wykorzystany. Z tego powodu chciałbym, aby w następnej grze również się ten poziom pokazał, ale w lepszej wersji.

_________________
Królikiem, to wy sobie nazywajcie Bugsa, Judy, Lolę, Oswalda, Rogera, Cream, Bunnie, Bonnie, rodzinę Rabatków i Królika z Kubusia Puchatka.


Ja jestem Zającem.


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 23 lut 2019, 0:33 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Ja w Sonic Forces nie grałem, więc o tych poziomach się nie wypowiem.
W praktyce znam grę z opinii graczy, które można podzielić na parę typów:
1.Sonic Forces to 3 najgorsza w serii
2.Sonic Forces to 3 najlepsza gra w serii
3.Sonic Forces jest grą z niewykorzystanym potencjałem

_________________
Bezsensowny fanfic mego autorstwa:https://www.blueblur.pl/moj-bezsensowny-fanfic-t1627.html
Jesteśmy tak blisko, a jednak daleko
Piszemy do siebie, a w lodówce jest mleko


Ostatnio zmieniony 05 mar 2019, 11:57 przez BoughtMoon2216, łącznie zmieniany 1 raz

Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 05 mar 2019, 11:17 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Autopilot gorszy niż w kampaniach z Call of Duty.

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 05 mar 2019, 16:50 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Ponieważ ostatnio zrobiło się trochę trochę cicho na forum, to postanowiłem dokonać bezczelnego zamachu stanu na jeden z regularniejszych tematów i się nim zaopiekować, (przynajmniej do momentu, dopóki właściciel mnie z niego nie wyrzuci). Może to coś da.



Cieszę się, że podjąłeś się inicjatywy i przepraszam za tak późną odpowiedź D:


Dam tu nieco screenów:


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



I cóż, chodź z perspektywy czasu wszystkie poziomy są dosyć liniowe (ale który poziom z Forces nie jest? ) tak sama zona jest... BOSKA!


Po prostu kocham ją. Uwielbiam stylistykę (choć nieco nie pasuje do miasta Eggmana) i podczas pierwszego ogrywania Forces poziomy z Metropolis były moimi ulubionymi. WIelkie iluzje Infinita, atak na miasto, prawdziwa bitwa. Sam poziom Tag Team też jest dosyć rozbudowany i można go przejść na kilka sposobów. Ta zona jest jedną z tych rzeczy z Forces, któej praktycznie w ogóle bym nie zmieniał. Rozwinałbym jedynie lore i zmienił nazwę.



Postaram się wrócić do regularnego wrzucania Zon i Pytań tygodnia poczynając od nadchodzącego weekendu D:

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 28 mar 2019, 21:56 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
No, tak patrzę i stwierdzam, że projektanci od otoczenia sprawili się lepiej niż ci od designu poziomów. Dostaliśmy bardzo ładne miasto, pozbawione co prawda stylistyki Robotnika (zwrotu "Eggman" nie będę używać, gdyż jest to karalne), ale mimo to piękne. Aż chciałoby się tam zamieszkać... gdyby nie te elegancko wyglądające iluzje Infinite'a. Niestety level design nie powala.
A co do opinii na temat Sonic Forces, to należę do trzeciej grupy.

_________________
---Metallix, koniec posta.---
Obrazek
Chwała Imperium! CHWAŁA IMPERIUM!!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 03 maja 2019, 23:25 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Tak samo jak w Pytaniach Tygodnia, nie ogłaszam tego jako wielki powrót no ale jak odzew będzie to może zbiorę się w sobie by poświęcić te 10 minut czasu co tydzień by dać wam kolejny Zone do omówienia :P


Dzisiaj, na widelec idzie...


Spagonia


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Ahh! Jak ja uwielbiam to miasto! Choć nie dane mi było zagrać w Unleashed i podziwiać go nocą, to Rooftop Run pozostanie na zawsze moim ulubionym poziomem z Sonic Generations i pewnie też ulubionym poziomem z całej serii! Masa alternatywnych ścieżek, szybkość, ciasne uliczki, no i samo miasto, takie cudne! PO prostu kocham i tyle <3


Wszyscy mają kochać tą strefę bo inaczej będę bany rozdawał :evil:

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 04 maja 2019, 0:05 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Never forghetti!
Dobra, żeby nie było, bardzo mi się podoba ta florencja. Smutno mi, tylko że nie ma więcej nawiązań do Asassin's Creed, jakiś sokół, albo ktoś siedzący na jakiejś wieży. Podoba mi się to miasto, chociaż nigdy w nim. mnie nie było.

_________________
„Ta pasja pcha mnie do przodu.”-Jhin


Online
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 04 maja 2019, 0:29 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Spagonia... Kochana Spagonia!

Uwielbiam ten włoski klimat, mieszankę miasta z roślinnością i same poziomy!
Ile razy ja przebiegałem sobie po Rooftop Run w Unleashed... Moment grindowania na szczyt wieży i z powrotem czy końcówka z Aero-Chaserami są po prostu boskie! Boost w tej grze jednak dawał to poczucie pędu!

A noc? Hoho... Motyw wspinaczki na wieżę metodami wydłużanych kończyn czy przechodzenie po wskazówkach zegara był boski!

Spagonia na zawsze w moim sercu!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 10 maja 2019, 8:59 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Najlepszy przykład designu i jego wykorzystania w grach z Modern Soniciem. Stworzona pod Boost stosuje podobne taktyki mające zmusić gracza do przejścia poziomu "powoli" za pierwszym razem, żeby później szlifować ten wynik jak w klasycznych odsłonach cyklu.

No nawet.

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 11 maja 2019, 0:42 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
... Ten dzień musiał kiedyś nadejść... miejmy już to z głowy



GREEN HILL ZONE! TŁUM SZALEJE! YEEEY



Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek



Nawet nie będę mówił z jakiej jest gry no bo come on!


Ta strefa jest cudowna. Idealnie pokazuje jak mniej więcej wygląda świat Sonica. Niby normalne polany ale w oczy rzuca się kratkowana ziemia, wielkie kwiaty i pętle naturalne wyrzeźbione w skale. Mimo to cały czas mamy zachowany realizm, ta kraina jest przedstawiona w taki sposób że wszystko akceptujemy. Dodatkowo widzimy totemy, które wskazują nam jakąś cywilizację, która tu kiedyś mieszkała. Cóż można rzec, ta Zone'a to klasyka...


...klasyka którą kompletnie zarżnięto starając się wpychać ją na siłę. Początki były jeszcze spoko. Małe cameo w SA2, nawiązanie w Advance 3. Sonic 4 i Generations usprawiedliwiały się jeszcze tym że one celowały w nostalgię więc użyły Green Hillowego uroku lepiej lub gorzej. Ale wtedy zaczłęa się era wypalenia...


Green Hill jest teraz wszędzie i każdy fan ma już go dość. Nie umniejsza to świetności samej strefy, ale zdecydowanie nie pomoże jej to w dobrym jej odbiorze, gdy następnym razem zagracie w Sonica 1...

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 11 maja 2019, 10:44 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Co tu powiedzieć więcej? Klasyk, który nawet taki przegryw jak ja zna. Nie umiem sobie przypomnieć żadnego tytułu, w którym ta strefa wyglądała paskudnie. Nie jest to mój ulubieniec, ale jakbym jeszcze umiał grać w Sonici to bym na pewno nie raz przebiegł się po tej okolicy.

_________________
„Ta pasja pcha mnie do przodu.”-Jhin


Online
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 11 maja 2019, 13:15 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Green Hill... moje wrażenia z Generations i dostępnego tam Sonic 1 są bardzo pozytywne!

Charakterystyczny klimat, polegający na połączeniu naturalności z pewnym surrealizmem [jak ujął Konkan] po prostu czyni cuda! Nadal uważam zieloną dolinę za jedną z piękniejszych lokacji w historii serii.

Szkoda tylko, że tak ją katują... Na szczęście nadchodzący Team Sonic Racing na chwilę obecną wydaje się być od niej wolny...


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 11 maja 2019, 13:52 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Green Hill Zone jest moim zdaniem jedną z najpiękniejszych lokacji w całym uniwersum. Bardzo podoba mi się prostota i klimat jaki panuje w tym miejscu. Prawdę mówiąc jedną z pierwszych gierek, w którą grałem było Sonic Generations i pierwszą lokacją jaką ujrzałem był właśnie Green Hill Zone. Lecz jaki widać w praktyce, monotonne powtarzanie w kółko i w kółko tej samej lokacji staje się nudne. Ja tam wielce przeciwko nie mam, że często ta mapka pojawia się w grach z niebieskim jeżem, bardzo ją lubię lecz fanów mogę zrozumieć i ich frustrację.

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 11 maja 2019, 21:24 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Kiedy tacy maniacy Kirby'ego dostają spazmów na widok kolejnej reedycji Whispy Woods, to nasza fanbasa wymiotuje na widok kolejnego Green Hilla.

Dlaczego? Bo Sega daje za mało innowacji.
Gdy widzę Green Hill, to myślę: "pętle i mnóstwo łuków". I tak jest!

Tymczasem takie WW ciągle ma jakiś gimmick w kolejnych grach z serii. Jedyny podobny przypadek w Sonicach odbył się w Mania, gdzie to w drugim akcie całość zamieniła się w park liniowy.

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Zone tygodnia
Post: 11 maja 2019, 21:42 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Dlaczego? Bo Sega daje za mało innowacji.
Gdy widzę Green Hill, to myślę: "pętle i mnóstwo łuków". I tak jest!




Niektóre klony GHZ wprowadzają czasem jakieś innowacje, ale czasami nawet to jest zbyt mało. Zazwyczaj po prostu dostajemy Green Hill w nieco innym odcieniu albo w powietrzy jak w Windy Hill xd

Poza tym to są właśnie klony GHZ więc mimo wszystko nie to samo. Era klonów była jeszcze znośna, ale teraz już nawet tego nie maskują pod zmienioną skórką i inną nazwą.

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna

cron



więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>