SegaSammy

2020. Całoroczny raport Sega Sammy.

4,4 miliona egzemplarzy. W tylu sztukach sprzedano gry Sonica w całym minionym roku kalendarzowym.

To więcej od serii Total War (4 miliony egzemplarzy), czy Football Manager (3,8 miliona egzemplarzy). Niebieski jeż w obecnych czasach jest rozpowszechniany w bardzo zdywersyfikowany sposób.

Film, zbliżający się jego sequel wraz z serialem został wskazany jako modelowy przykład rozwoju marki na różnych płaszczyznach. W raporcie również zostało powiedziane o nacisku na aktywne serie i “martwe” serie gier z przeszłości, które to mogą uzyskać w przyszłości Remaster/Remake/Reboot. Zapewne Sonic znajduje się w tych planach zważywszy na fakt, iż jest najbardziej rozpoznawalnym produktem firmy SEGA oraz teoretycznie może mieć to związek z plotkami na temat Sonic Colors.

Warta wspomnienia jest również strategia na przyszłość firmy. Pierwsza część planu odnosi się do serii Sonic the Hedgehog, ponieważ ma ona polegać na popularyzacji i rozbudowie najpopularniejszych IP. Druga część natomiast jest bardziej enigmatyczna i mówi nam ona o Super Game. Jest to narazie tylko i wyłącznie bardzo enigmatyczny korporacyjny termin, za którym nic konkretniejszego.

Całość prezentacji oraz informację na temat innych marek spod skrzydeł SEGASammy można przeczytać w prezentacji, która znajduje się tutaj.

Źródło: SEGASammy

Podziel się z innymi!
Domyślny obrazek
Jeżyk
What you see is what you get! Just a guy that loves Adventure!
Artykuły: 34