Dobra, posłuchajcie!
Po naradach z Kat i Kaźmirzem doszliśmy do całkiem spoko pomysłu, który dodatkowo poparli Tails i Alex, więc teraz chciałbym go nieco bliżej przedstawić.
Pomysł oparty jest głównie na tym co przedstawił Kaźmirz. Gra będzie z perspektywy 2D i będzie miała artstyle który jest rysowany. Coś w tym stylu:
Tylko, że nieco inna technika rysowania. Poza tym przewidujemy też w pełni rysowane cutscenki, które będą przedstawiały historię.
Historia będzie rebootem serii i będzie ona przedstawiała świat, nad którym swe wpływy rozszerza złowieszczy Doktor Eggman. Jedynie grupa Wojowników Wolności mu się przeciwstawia i jednym z nich jest Jeż Sonic.
Sam gameplay będzie bardzo dynamiczny. W tle i na samych poziomach będzie się wiele działo, a otoczenie będzie się bardzo często zmieniać pod wpływem działalności m.in. bossów, których wiele będzie w tej grze.
Postanowiliśmy też że postaramy się zaimplementować nieco bardziej otwarty świat w 2D idąc śladami takiego Metroida czy Castlevani. Na planszach 2D będzie wiele rozgałęzień, z których część przeniesie nas w bardziej klasyczne poziomy, a część będzie prowadziła nas do innych części świata.
Ten fragment pozostaje do uzgodnienia z Level Designerem i Designerem Świata.
Myślałem też o implementacji walki wręcz w stylu Freedom Planet. Wprowadziłoby to nieco więcej różnorodności w starciach, jeżeliby było by zrobione dobrze. Myślę że jestem w stanie to rozpisać, ale szczegóły podam jak już będę miał to lepiej rozplanowane
I teraz pytanie czy reszta popiera ten projekt? Piszcie co sądzicie i zgłaszajcie ewentualne wątpliwości. I jak wszystko jest okej to go realizujemy
-- 15 wrz 2018, 19:05 --
Jako, że nie było odzewu, zadecydowaliśmy się na rozpoczęcie prac. Były one przeprowadzone na Discordzie, gdzie też zapraszamy jeżeli trzeba szybkiego reagowania, ale tak poza tym praca będzie się odbywała tutaj.
Menadżerem Projektu zostaje...
Kaźmirz Ponieważ główny pomysł jest jego, on będzie kierował naszą firmą na czas tej produkcji! Ja natomiast zostałem mianowany Zastępcą Menadże... no dobra, Asystentem Menadżera. Stanąłęm też na czele jednoosobowego Komitetu Egg Mobila, więc o to się nie martwcie!
Póki co poza tym co napisałem wyżej ustaliliśmy jak będzie wyglądał początek historii. A wygląda on tak:
Eggman przechadza się po korytarzu zamku. Kilkoro osób mu się kłania a on się uśmiecha. Dochodzi do swojego pokoju i wystukuje hasło by się do niego dostać. Wchodzi do środka i wygląda przez okno widząc na placu Ksieżnickzę Sally, która bawi się z młodszym rodzeństwem. Uśmiecha się i wyciąga z szafy berło z logiem Eggmana i zarzuca na siebie pelerynę. Patrzy dumnie na swoje odbicie w lustrze po czym loguje się do komputera gdzie pokazane są plany różnych maszyn i jakiejś stacji/bazy/czegokolwiek/ Światło odbija się od okularów i słychać śmiech. Następuje zbliżenie i pojawia się logo gry.
Akcja przenosi się na Sonica, który biegnie po terenach zastrzeżonych (sam wygląd poziomu do ustalenia ale myślałem o fabryce na skałach) Nagle zza jego pleców pojawia się kilka przeciwników a jeż uśmiecha się. Zaczyna się pierwszy poziom w którym Sonic biegnie przez fabryke uszkadzając przy tym kilka maszyn. W końcu natrafia na wielką maszynę do wykopalisk za sterami której siedzi robot/jakiś gość. Stara się on maszyną przeszkodzić jeżowi ale mu się nie udaje. Sonic rozwala maszynę i uśmiecha się ale nagle zostaje otoczony. Dowódca robotów czyta mu zarzuty i następuje przejście do celi na znużonego Sonica, który zaczepia strażników. Nagle Sonica przychodzi wyswobodzić... Jest to wstęp do historii zawierający też przy okazji pierwszy poziom. Jeżeli Designer Świata nie ma nic przeciwko proponowałbym aby była to fabryka położona na ciemnych wzgórzach. Coś w stylu tego co widzimy tutaj w tle
(Oczywiście Designer Świata nie musi nic rysować i chodzi bardziej o sam opis

)
Co do przeciwników to postawiliśmy na białe SWATboty
I to one będa podstawą pod przyszłych przeciwników.
Co do konceptu Eggmana to tutaj zaczynamy historie w momencie kiedy Eggman jest wysokim członkiem rady królewskiej jak w SatAM i Archie i zaplanowaliśmy mu też nieco inny strój

To mniej więcej tyle co mamy na razie. Możecie śmiało wrzucac pomysły i zająć się swoimi działami
A teraz na koniec zapowiem, że czas na losowanie tego co SEGA od nas chce i na dzień dzisiejszy lista wygląda tak:
1. Iizuka pochwala naszą pracę. Wzrost produktywności
2. SEGA reklamuję grę w Hooters. Fani chcą specjalne DLC
3. Fani chcą Silvera
4. SEGA jest zadowolona z naszej pracy i zwiększa nam budżet dwukrotnie
5. Sonic Team znowu zgubił silnik gry.
6. Yuji Naka wraca do Sonic Team. Produktywnośc rośnie o 100%
7. SEGA chce Infinita w grze
8. Fani chcą by gra nosiła nazwę Adventure 3
9. SEGA twierdzi, że gra jest za wolna. WIecej boost padów.
10. SEGA twierdzi, że scenariusz jest za mało mroczny.
11. SEGA twierdzi, że scenariusz jest zbyt mroczny.
12. Fani chcą Blaze
13. SEGA zarządza redesign wszystkich postaci
14. Pożar w biurze.
15. Iizuka przyniósł wszystkim kanapki. Produktywnośc wzrasta.
16. Fani chcą Chao Garden
17. Aaron Webber skutecznie śmieskzuje na twitterze. Fani są zadowoleni
18. Iizuka chce poziomy ze starszych gier.
19. Crush 40 jest chętny do powrotu
20. SEGA of America godzi się z SEGA of Japan. Produkcja wzrasta o 300% a budżet wzrasta pięciokrotnie!
21. Wychodzisz wolno z więzienia. Kartnę należy zachować by wykorzystać ją później.
22. IGN mówi, że Sonic nigdy nie był dobry
23. Sonic Mania 2 jest w produkcji. Fani czekają na nią a nie na naszą grę.
24. Iizuka każe dodać Wispy
25. SEGA of Europe wprowadza Denuvo i znowu wszystko rujnuje
26. Iizuka trafia do więzienia za zbrodnie przeciwko marce. Wszystkie jego poprzednie lub przyszłe rozkazy są anulowane.
27. Fani chcą Shadowa
28. SEGA jest niezadowolona i obcina nam budżet o połowę.
29. Fani nienawidzą trailerów
30. Fani kochają trailery.
31. SEGA chce nową postać
32. SEGA żąda DLC do gry
33. SEGA nie chce ludzi w grze
34. SEGA chce kilka gywalnych postaci
35. SEGA chce grywalnego tylko SonicaŻyczmy nam powodzenia
