Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Witamy na BlueBlur.pl - największym polskim forum dedykowanemu serii gier wideo o ponaddźwiękowym jeżu Soniku, maskotce japońskiej firmy SEGA.
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec w Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia i finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-treme".
  • Najnowsza gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier naszych kochanych "Niebieskich". Z mojej oceny, to tłumaczenie jest nieco średnie, ale jeśli ktoś bardzo chce zobaczyć, jak Infinite posługuje się słownictwem prof. Jana Franciszka Miodka, to proszę bardzo - nikomu (prawie) nic nie zabraniam!
  • "Sonic Mania Plus" trafi na sklepowe półki (także w Polsce!) tego słonecznego lata. Gra będzie zawierać nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu pitchowania i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie (i tak odległej) premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano, co bardzo ucieszyło całą niebieską społeczność.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Możesz wiedzieć, jeśli chcesz! Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z zawadiackim jeżem Sonikiem, jego sporą ekipą, inteligencją czcigodnego(?) Doktora Ivo "Eggman'a" Robotnika i innymi oryginalnymi tematami, które jednych zaskoczą, a innych zostawią bez większych zastrzeżeń.
  • Jeśli ktoś dotrwał do końca, to mam do przekazania ważny komunikat dla SilverCzechowiceDziedzice. Potrzebujemy Cię tutaj!





 [ Posty: 4 ] 
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Więcej informacji na temat Team Sonic Racing
Post: 01 wrz 2018, 11:10 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Serio? Nikt nic nie napisał?

Ujawniono w końcu co nieco na temat Story Mode i nowej postaci znanej jako... Dodonpa.
Obrazek
Czyli... jakimś tanuki w... Dodonpa Mobile...
Jest to tajemniczy organizator tego wyścigu. Cóż, przynajmniej nie Eggman w przebraniu w którym wcale nie wygląda jak przebrany Eggman...

Tak, informacja z góry spoileruje, że gość ma ukryte motywy. Dzięki za zapowiedź plot-twista u tego wesołego zgreda!


Wygląda na to, że Story Mode będzie nazywać się "Team Adventure"

Dzięki niemu będziemy odblokowywać postacie (pewnie te pozostałe teamy) i odblokowywać elementy customizacji do pojazdów.

Story Mode będzie złożone z mapy świata (najpewniej ta planeta wspomniana w opisie nadchodzące komiksu o tej grze) gdzie będziemy toczyć drużynowe wyścigi, Grand Prix*, Survival Race (wyścig przetrwania? Brzmi jak te areny z Mario Kart WII) oraz Ring Race. (zbieraj pierścienie!)
Będzie można oczywiście dostosowywać poziom trudności.
Żeby mieć progres fabuły, musimy zaliczać wyścigi. Logiczne.

*pytanie czy jest to wyścig każdy na każdego czy po prostu cztery wyścigi drużynowe z sumowaniem wszystkich zdobytych punktów na końcu.


Ile zajmie nam "wymaksowanie" gry?

Zgodnie z informacjami, zaliczenie całej gry na 100% może trochę zająć. Po ukończeniu fabuły będziemy mieli specjalne wyzwania na każdej mapie. Będziemy za to zdobywać gwiazdki które zaliczymy właśnie dzięki takim wyzwaniom.


A na koniec:
Ach, Vector zaprosił Blaze i Silvera..! Naprawdę nie mógł zaprosić Charmy'ego i Espio? Łatwiej ich znaleźć, lepiej się rozumiemy...
Cholerny fanserwis...

Źródło


Offline
 Tytuł: Re: Więcej informacji na temat Team Sonic Racing
Post: 01 wrz 2018, 20:51 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Story Mode?

yyyyy...

Ok :)

Nie narzekam, ale po co wycinali te transformacje? To było fajne :)

_________________
Jak na to patrzę to głodnieję :D
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Więcej informacji na temat Team Sonic Racing
Post: 02 wrz 2018, 21:36 
Awatar użytkownika
Administrator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Jak ja patrzę na tą postać to wydaje mi się ona nieco dziwna.

_________________
Obrazek


Offline
 Tytuł: Re: Więcej informacji na temat Team Sonic Racing
Post: 02 wrz 2018, 21:50 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Tails pisze:
Jak ja patrzę na tą postać to wydaje mi się ona nieco dziwna.

Bo to kuzyn Biga. Obrazek

_________________
    
"Wszędzie tyle piasku! Green Hill powinno zostać Sand Hill." ~ Cenega Polska


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 4 ] 





więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>