Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Czy wiesz, że wizerunek Sonica pojawił się po raz pierwszy w grze "Rad Mobile"? Wydana ona została w styczniu 1991 roku, czyli daleko przed premierą oryginalnej gry z jeżem.
  • Wyścigowy spin-off serii: "Team Sonic Racing", trafi na sklepowe półki w drugim kwartale 2019 roku. Wyprodukowany zostanie przez Sumo Digital, które odpowiadało wcześniej za "Sonic & All-Stars Racing Transformed".
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia/finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-Treme".
  • Najnowsza główna gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier "Niebieskich".
  • Czy wiesz, że komiksy z Soniciem, które były wydawane przez Archie Comics, mają tytuł "najdłużej wydawanej serii komiksowej opartej na serii gier wideo", który został nadany w 2008 roku?
  • "Sonic Mania Plus" jest dostępna już dziś! Gra zawiera nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu prezentowania projektu firmie i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • Czy wiesz, że Chip z "Sonic Unleashed" pierwotnie miał być duszkiem, stworzonkiem podobnym do Chao, lub nawet... rybą?
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z wielkim, szerokim uniwersum niebieskiego jeża, które jest nie większe, niż wypociny Marvela, czy też DC.





 [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Sonic Mixed
Post: 24 paź 2018, 17:23 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
W końcu! Ja widzso... S.S.Michal przedstawiam wam moją fanowską grę pt: Sonic Mixed
Gra jest na razie w wczesnej fazie produkcji. Nic więcej na razie nie znajdziecie poza pierwszym aktem.
Gra działa na silniku Sonic Worlds, na którym działały takie gry jak Sonic After the Sequel czy Sonic Before the Sequel. W przeciwieństwie do tych gier mamy tu coś w stylu Boost Gameplay oczywiście w 2D. W grze może być sporo błędów. Robię co w mojej mocy aby je naprawiać.

https://mega.nz/#!3bgEwYZD!pWFtexbkuh2S ... ZWFSS-IDHE

Łącznie grę robiłem miesiąc (nauka silnika, sprity, level design).
W następnych aktualizacjach pojawi się więcej na temat całego projektu.
Miłej gry

_________________
S.S.Michal dawniej widzsonica, po co ta zmiana? A żeby było mi wygodniej.


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 24 paź 2018, 21:07 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Oto moje pierwsze wrażenia.

Jeżu Chryste. To najbardziej obraźliwy level design w grze jaki ostatnio widziałem...

Pierwszy poziom to jakiś "New Game+" niż zwykłe wprowadzenie

Zamiast nauczyć gracza ruchów poprzez zabawę otoczeniem, zmuszasz go do wyuczenia się jednej, świętej ścieżki, kiedy inne sprowadzą na niego zagładę. Do tego jest regularnie sprawdzany, czy zna niesprawiedliwy projekt poziomów, wstawiając pułapki w najbardziej chamskie miejsca, jak rampa z kolcami na suficie, czy wielka ściana kolców, "wielki basen niczego", itp.

To nie jest wygodne dla gry 2D, która polega na skakaniu z platformy na platformę i jak najszybszym pokonywaniu planszy oraz jej przeciwników

A ta sprężyna z pomarańczowym Buzz Bomberem? Do czego służy? Wszystko powinno mieć jakiś mniejszy, lub większy cel.

W "resident evil 4" Leon mógł dobrowolnie ukryć się w najbliższym domku, co zostało na nim wymuszone przez tłum, który nagle masowo zaatakował go z byle powodu. Znajduje się tam strzelba oraz dodatkowa amunicja do pistoletu, ALE wtedy do parteru wbija psychopata z piłą łańcuchową, kiedy tłum zajmuje pierwsze piętro budynku. I tu pojawił się dylemat: walczyć, czy uciekać?

W "Metal Gear Solid" jest mnóstwo podobnych przypadków. W "Sonicach" także. Zatem...

- nie ukończyłem pierwszej zony, ze względu na wszystko wyżej wymienione;
- napotkałem błąd, który nie przywraca gracza po śmierci na punkt kontrolny
- ...których jest tu śmiesznie mało.

2/10

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 0:57 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
W "resident evil 4"




No oczywiście, bez tego nie mogło się obejść :P



Ale tak poza tym to zgadzam się z przedmówcą. Liczbą kolców zawstydza nawet całą serię Advance razem wziętą, a alternatywne ścieżki są w Sonicu podstawą. Dlatego na przykład w momencie gdy spadamy w przepaść gdzie jest masa kolców to zamiast kolców alternatywna, gorsza ścieżka.


Tak poza tym technicznie źle nie jest. Choć szczerze powiem, że nie używałem boostu wcale tak dużo. Ten level design raczej go nie wspiera bo każda ściana może mieć kolce. Wracając jeszcze do level designu to sekcja ze wspinaczką jest okropna! Kara jest niemiłosierna a brak jakiejkolwiek alternatywy sprawia, że jest to konieczna mordęga. I przez nią tak samo jak LaChao nie skończyłem tej gierki, zbyt bardzo mnie zdenerwowała :P


Ale ma ona potencjał. Popracuj nad level designem i będzie git :D

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 13:25 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
zagrałem i zgadzam się z tym co mówią.

_________________
Kanał
https://www.youtube.com/channel/UC9JE5P ... DFXt779W9Q

Candy Vs BlueBlur 3 Coming Soon


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 14:50 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Konradomorelo pisze:
Cytuj:
W "resident evil 4"


No oczywiście, bez tego nie mogło się obejść :P

Gdybym powiedział o "Half-Life 2" to byś nie marudził. :geek:

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 16:41 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Cytuj:
Gdybym powiedział o "Half-Life 2" to byś nie marudził. :geek:




Marudziłbym bo moim zdaniem nie ma co przyrównywać Sonica do innych gier zwłaszcza jeżeli nie mają nic wspólnego z platformówką :P

"Walka czy ucieczka" to nigdy nie jest dylemat w Sonicu tak samo jak dylematem nie będzie "Użyć łomu czy zmarnować trochę amunicji" bo Sonic (i to zwłaszcza ten omawiany wyżej czyli 2D) nie ma dylematów tej natury. Nawet nie wiem do czego nawiązujesz z tym całym "Walczyć czy uciekać" XD


Ale dobra, dosyć off topu :)

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 17:18 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Obrazek

Spójrz na tego skubańca.
Dziękuję, koniec tematu, bo nie zdążyłem odp.

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 19:03 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Dalej nie wiem o co chodzi XD Badnik jak badnik :P

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 20:01 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Konradomorelo pisze:
Dalej nie wiem o co chodzi XD Badnik jak badnik :P

Nie pamiętasz jego działania? XD
On toczył się z góry na dół w tempie szybszym od Sonica. Ot to.

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 paź 2018, 22:56 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Powiedz mi jeszcze jak to odnosi się do tego xd:


Cytuj:
W "resident evil 4" Leon mógł dobrowolnie ukryć się w najbliższym domku, co zostało na nim wymuszone przez tłum, który nagle masowo zaatakował go z byle powodu. Znajduje się tam strzelba oraz dodatkowa amunicja do pistoletu, ALE wtedy do parteru wbija psychopata z piłą łańcuchową, kiedy tłum zajmuje pierwsze piętro budynku. I tu pojawił się dylemat: walczyć, czy uciekać?


_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 27 paź 2018, 22:21 
Awatar użytkownika
Opiekun

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
WALCZYĆ (dodatkowe punkty i poczucie bezpieczeństwa) CZY UCIEKAĆ (uderzenie = instakill)


Dziękuję. Koniec tematu.

_________________
    
Ejże! Planeta została w dole!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 27 paź 2018, 23:10 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
To nie jest instakill. Tracisz pierścienie, które potem możesz podnieść, jest to zwykły badnik, który tak jak każdy inny ma słaby punkt. Buzz Bombera nie możesz atakować od dołu gdy do ciebie strzela, Crabmeata nie możesz atakować od góry gdy strzela, Caterkillera możesz zabić tylko od strony głowy a tego badnika możesz zabić tylko wtedy, gdy się odsłoni. Nie jest to ŻADEN dylemat walczyć czy uciekać, jest to po prostu kolejna zwykła przeszkoda i nawet jeżeli jest mikro element tego całego "dylematu" to jest on dokładnie taki sam przy każdej innej przeszkodzie i są to rzeczy właśnie mikro.


Poza tym mam rozumieć że dodanie tego banika rozwiązało by wszystkie problemy gry? Mówisz o level designie i nagle walisz nawiązanie do Resident Evil, które moim zdaniem nie przekłada się nawet po takiej długiej dyskusji jak tutaj. A dodanie tego badnika dodałoby jedynie tyle, że gra byłaby jeszcze bardziej frustrująca.



Z resztą element "walczyć czy uciekać" został tutaj zastosowany. Nikt nie każe ci walczyć ze Spikesami, którzy zaścielają tutaj teren. Możesz podjąć ryzyko aby ich zniszczyć czyli WALCZYĆ (dodatkowe punkty i poczucie bezpieczeństwa) lub możesz je ominąć bo próba załatwienia ich może być ryzykowana, gdyż są chronieni od góry czyli UCIEKAĆ (uderzenie = inst... utrata pierścieni)


A Metal Gear to gra, która głównie zachęca do unikania przeciwników przynajmniej z tego co wiem. Porównywanie fangry Sonica 2D do Metal geara jest po prostu śmieszne.

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 02 lis 2018, 17:33 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Wersja 0.1.1:

- zmieniono level design (prawdopodobnie jeszcze go zmienię)
- zmieniono muzykę kończącą poziom
- naprawiono kilka błędów
https://mega.nz/#!LDADjCyB!2ObIxY2QsOPi ... RduH2fXATA

_________________
S.S.Michal dawniej widzsonica, po co ta zmiana? A żeby było mi wygodniej.


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 02 lis 2018, 19:09 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
No i jest już o wiele lepiej :D



Nadal irytujące może być to że jest moment w którym musimy wspinać się po platformach, ale nie jest to nawet w połowie frustrujące tak jak było. Tak poza tym mamy teraz kilka ścieżek z możliwością powrotu na górną. Jest dobrze :)

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Mixed
Post: 25 sty 2019, 14:16 
Awatar użytkownika
Znajomy

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Wersja 0.1.2! (wiem że nowych wersji nie było przez prawie 3 miesiące)
Zmieniono nieco sprity poziomu w związku z tym:
- zmieniono nieco level design
- zmieniono tło poziomu
- dodano Balony
- dodano sekret na szczycie góry
- naprawiono kilka bugów level designu
- naprawiono kilka bugów w silniku
- naprawiono źle powtarzającą się muzykę w poziomie
- kilka mniejszych kosmetycznych zmian

https://mega.nz/#!LCBQEApI!GclEHg597sEb ... 00dibk8MQ8

(wiem że w grze pisze v0.1.1 w nowej wersji to naprawię)

_________________
S.S.Michal dawniej widzsonica, po co ta zmiana? A żeby było mi wygodniej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna





więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>