Strona głównaKontaktZarejestruj sięZaloguj się

  • Czy wiesz, że wizerunek Sonica pojawił się po raz pierwszy w grze "Rad Mobile"? Wydana ona została w styczniu 1991 roku, czyli daleko przed premierą oryginalnej gry z jeżem.
  • Wyścigowy spin-off serii: "Team Sonic Racing", trafi na sklepowe półki w drugim kwartale 2019 roku. Wyprodukowany zostanie przez Sumo Digital, które odpowiadało wcześniej za "Sonic & All-Stars Racing Transformed".
  • Czy wiesz, że Jun Senoue (gitarzysta i klawiszowiec Sonic Team) początkowo nagrał 8 prototypowych piosenek do wprowadzenia/finału "Sonic Adventure"? Ostatecznie wszystkie porzucono na rzecz "Open Your Heart", które świetnie nadawało się do zapowiedzi gry na Tokyo International Forum w 1998 roku, a także samego powrotu jeża do walki o konsumenta, po paru latach od czasu anulowania "Sonic X-Treme".
  • Najnowsza główna gra z niebieskim jeżem: "Sonic Forces", jest już dostępna w sprzedaży. Klimatycznie gra przypomina wczesne next-genowe inkarnacje naszego podopiecznego, co jednych przyciągnie do tej produkcji, a innych zniechęci. Warto także wspomnieć o tym, że to pierwsza gra z serii, która w Polsce doczekała się oficjalnej lokalizacji za którą odpowiedzialna jest Cenega - dystrybutor poprzednich gier "Niebieskich".
  • Czy wiesz, że komiksy z Soniciem, które były wydawane przez Archie Comics, mają tytuł "najdłużej wydawanej serii komiksowej opartej na serii gier wideo", który został nadany w 2008 roku?
  • "Sonic Mania Plus" jest dostępna już dziś! Gra zawiera nowy czteroosobowy tryb kooperacyjny, grywalnego Mighty'ego i Ray'a, tryb "Encore" zmieniający położenie przedmiotów oraz przeciwników, a także wiele poprawek. W specjalnej fizycznej wersji gry (dostępnej tylko na konsole), otrzymamy 32-stronicową książeczkę z szkicami i projektami postaci, przeciwników i plansz, podczas okresu prezentowania projektu firmie i produkcji, a także podwójną okładkę, przypominającą grę na Segę Mega Drive.
  • Czy wiesz, że Chip z "Sonic Unleashed" pierwotnie miał być duszkiem, stworzonkiem podobnym do Chao, lub nawet... rybą?
  • "Sonic: The Wrath of Nazo" Aarona Cowderego, nie będzie miała swojej premiery (jak to planowano) pod koniec 2019 roku. Animowanie aktu 1 z 3 okazało się zbyt skomplikowane, co przełożyło się na nieokreślone opóźnienie premiery animacji. Na szczęście, film będzie 15 minut dłuższy niż pierwotnie zakładano.
  • Dokąd nocą tupta jeż? Zapraszamy do aktywności w działach "Porozmawiajmy" oraz "Dyskusje", gdzie każdy to może wtrącić swoje symboliczne "dwa grosze" do rozmów na różnorakie sprawy związane z wielkim, szerokim uniwersum niebieskiego jeża, które jest nie większe, niż wypociny Marvela, czy też DC.





 [ Posty: 3 ] 
Szukaj:
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Sonic Boost
Post: 02 sie 2016, 17:04 
Awatar użytkownika
Moderator

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie można chyba tego zaliczyć do fangry ale nidzie indziej mi nie pasuje. Kiedyś gadałem z Pixelem na czacie na temat nowych gier. Zauważyłem, że Sonic Team bardzo rzadko używa jednego stylu gry w grach 3D a kiedy już to robi nie jest to typowo soniczy gameplay ( np Shadow the Hedgehog z bronią, Heroes ze zmianą umiejętności czy gry książkowe, które były na szynach). Dlatego stwierdziłem że fajnie by było gdybyśmy dostali gre w której mamy praktycznie cały czas gameplay boosta w 3D. Pixel stwierdził że to może się szybko znudzić dlatego stwierdziłem że przetestuje jak taka gra by się sprawdzała. Do tego celu wykorzystałem Sonic Generstions i mody Unleashed Project, Sonic Adventure Generations i kilka mniejszych modów, które będę przedstawiał w trakcie. ''Gra'' została przetestowana przez mojego brata, który średnio ogarnia Sonica, ale zna kilka ścieżek więc gre ukończył nieco szybciej niż osoba grającs w te poziomy pierwszy raz. Zajęło mu to 3 godziny i 20 minut co po dodaniu godziny cutscenek daje nam 4 h i 20 min czyli mniej więcej tyle ile SA2 tak więc gra jest wystarczająco długa. A co do fabuły to nie wymyśliłem jej dokładnie ( może kiedyś to zrobie) a jedynie wymyśliłem małą otoczkę by jakoś powiązać te poziomy. Ale dobra nie przedłużając zaczynamy! Aha ale zanim to zrobimy - jeżeli zamierzacie w to grać postarajcie się zapomnieć że poziomy widzieliście już wcześniej w innych grach.

1. Green hill zone

Standardowy poziom na otwarcie każdej gry :P Gdy go ukończymy przechodzimy do

2. Windmil isle

Z unleashed mod po którego ukończeniu spotykamy się z Tailsem który mówi nam gdzie jest baza Eggmana. A jest ona ukryta w pobliżu

3. Savanach Citadel

Także z unleashed mod. Następnie baza Eggmana czyli...

4. Chemical plant

Po rozwaleniu tej bazy i odzyskaniu głównego szmaragdu idziemy oddać go właścicielowi na...

5. Sky sanctuary

I teraz tak. Następnym poziomem jest boss

Shadow the Hedgehog

Ale nie mam dla niego powodu do walki dlatego potraktujcie go jako Metal Sonica (także sama walka powinna toczyć się nie na ARK tylko w sanktuarium). Po walce dowiadujemy się że Egg Flota zmierza na podbój dlatego chcemy jà uprzedzić ruszając do...

7. Rooftop run

Z sonic generations. Po przebiegnięciu przez miasto wspinamy się ns widoczne w tle góry w poziomie...

8. Sky rail

Z modu o tej samej nazwie. Następnie mierzymy się z Egg Flotą w poziomie

9. Sky Troops

Z modu o nazwie Sonic Melaporations. Poziom kończymy na Egg Carrierze gdzie toczy diè walla z bossem i tu zależnie od tego czy posiadacie Colors walczymy z

10. Kspitanem Jelly

A jeżeli nie macie Colors a chcecie w tym momencie powalczyć z jakimś bossem to

10. Death Egg Robot

(Co z tego że inny styl gry :P) Po walce Egg Carrier spada do wody więc biegniemy zbadać s prawę do

11. Mystic ruins

Z modu Sonic adventure generations. Potem zmierzamy do miasta w którym rozegrają się 3 poziomy:

12. Empire city

13. Speed Highway

i

14. City escape

W którym znowu uciekamy przed Gunem bo jakiś faker nas wrobił. Jednak po ucieczce z miasta nie kończą się problemy bo roboty Eggmana chcą powstrzymać naszego herosa na...

15. Emerald Coast

Po wyrwaniu się z poziomu n a modzie Sonic adventure generations dowiadujemy się że Eggman ma swą baze ukrytą na pustyni. Wsiadamy na Tornado ale Eggy chce nas powstrzymać i dla rozluźnienia mamy minigierkę

16. Egg Claudrona

Z unleashed lub

16. Sky chase act 1

Z Sonic adventure. Albo po prostu pomijamy to i wkraczamy na gorące piaski w

17. Arid sands

Z unleashed mod. Docieramy do bazy Eggmana

18. Piramid cave

Z modu Sonic adventure generations. Po infiltracji mamy bossa ale nie mam pomysłu dlatego albo SA2 Egg Golem (czyli prawdziwy boss na tym poziomie) albo Egg Beatle z unleashed ( ale średnio pasuje) Odzyskujemy potężny artefakt i lecimy do profesora Picla by go oddać lecz na miejscu zastajemy roboty Eggmana i mamy poziom

20. Rooftop run

Z unleashed mod. Dowiadujemy się że profesor jedt przetrzymywany na Holosce dlatego lecimy tam i po przedarciu się przez

21. Cool Edge

Dowiadujemy się o planach Eggmana dotyczących podziemnej krainy która niegdyś była zamieszkana przez potężne smoki ( tak jeszcze sobie uświadomiłem że można tu opcjonslnie dać White acropolis z Sonic 06 mod) Dlatego wyruszamy do smoczej krainy i po przejściu

22. Dragon road

Z unleashed mod odnajdujemy ruiny podziemnej cywilizacji które Eggman zamienił w... miasteczko hallowynowe. Dlatego mamy poziom

23. Hang castle

Z modu o tej samej nazwie. Eggmsn staje z nami osobiście do walki za sterami

24. Egg Dragoon

Eggy przegrywa jednak ucieka ze smoczą mocą do swojej bazy na pobliskich wyspach. Przedzieramy się przez nie w poziomie

25. Jungle joyride

A następnie odnajdujemy bazę Eggmana czyli

26. Planet wisp

Dostajemy się na sam szczyt bazy omijając liczne pułapki w modzie

27. Spiral Reef

Okazuje się jednak że Eggman zdołał podłączyć smoczą moc do metal Sonica i ten przy jej pomocy spalił miasto. Musimy się do niego dostać przez

28. Crisis City

Jednak zatrzymuje nas Silver który wini nas za spalenie miasta i stworzenie jego złej przeszłości. Mamy bossa

29. Silver

I po wyjaśnieniu mu sprawy idziemy dalej przez miasto

30. Crisis city

Na Sonic 06 mod aczkolwiek nie wiem czy możnz tam swobodnie wybierać poziomy dlatego możecie to pominąć i przejść do finałowego bossa

Metal Overlorda który powstał po połączeniu Metal Sonica ze smoczą mocą i dodatkach Eggmana, który osobiście kieruje Metal Soniciem przez dołączenie się do niego Eggmobilem

...

Ale jako że jest to zbyt epickie i nie ma jak tej walki odtworzyć walczymy z

31. Time Eater

Taa... jak macie bujną wyobraźnie jakoś przeżyjecie rozczarowanie :P


I to by było na tyle. Jak macie Sonic Generations ale znudziła wam się podstawowa wersja albo szukacie nowych doświadczeń w serii to możecie spróbować tego. Dajcie potem tu znać jak wam się grało, czy nie było zbyt monotonie albo co można by było poprawić. I nie wiem jak to zakończyć więc... po prostu utnę t...

_________________
Obrazek

Już my wam damy popalić!
Imperium Eggmana zawsze na fali!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Boost
Post: 02 sie 2016, 17:15 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Zawsze można zagrać w stare dobre Heroes jeżeli chodzi o Metal Overlorda :D

_________________
Shadow has nothing to say...And deal with it 'CAUSE THIS IS WHO I AM!


Offline
 Tytuł: Re: Sonic Boost
Post: 11 gru 2018, 21:22 
Awatar użytkownika
Przyjaciel

 Dane użytkownika: Dane użytkownika
Nie przypominaj o Heroes. Najlepsza gra EVER!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Szukaj:
 [ Posty: 3 ] 

cron



więcej linków
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Polityka Prywatności

Blueblur is a fansite that is not in any way officially affiliated with SEGA. Sonic the Hedgehog and other associated characters are owned and copyright © SEGA Corporation. Published material and comments represent the thoughts of their authors.
</body> </html>